تلفن همراه

گوشی

October 3, 2016
10:33 دوشنبه، 12ام مهرماه 1395
کد خبر: 80278

نایب رییس اتاق اصناف: موبایل‌های بدون برگ سبز جمع‌آوری نمی‌شوند!

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری که توسط رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام شده است را رد کرد.
 
ابراهیم درستی – نایب رییس اتاق اصناف – در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام کرده بود "از تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند"، تصریح کرد: هرکسی باید در حیطه وظایفش صحبت کند و افراد نباید در قبال مسائلی که به آنها مربوط نیست اظهارنظر کنند.  
 
وی ادامه داد: بنابراین جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از پانزدهم مهرماه سال جاری در تهران و سطح کشور کذب است و نگرانی در این زمینه برای واحدهای صنفی وجود ندارد.
 
درستی که مسئول مرتبط با فروش ادوات و تجهیزات فرهنگی است در مورد تامین ابزار و لوازم مورد نیاز برای ایام محرم بیان کرد: فروشندگان همواره در این زمینه نهایت همکاری را با هیات‌ها و مردم داشته‌اند و حداقل سود را اعمال کردند. حتی برخی از سود خود نیز گذشته‌اند، چرا که اهداف آنها به محرم و امام حسین (ع) مربوط می‌شود.
 
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه گفت: در حال حاضر توصیه‌های لازم به فروشندگان شده و امکانات لازم برای هیات‌ها و مردم در ایام محرم فراهم است و جای نگرانی وجود ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.