آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

October 12, 2016
9:17 چهارشنبه، 21ام مهرماه 1395
کد خبر: 80493

فراخوان حضور درانتخابات کارگروه بازی های رایانه ای کمیسیون نرم افزار

انتخابات کارگروه بازی های رایانه ای کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با حضور فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.
 
شاهین طبری، مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان با اعلام این خبر گفت: کمیسیون نرم افزار سازمان، انتخابات کارگروه بازی های رایانه ای را به منظور تعیین رسمی مسئول آن روز یکشنبه دوم آبان ماه جاری در محل دبیرخانه سازمان نصر تهران برگزار می کند.
 
طبری با اشاره به روال تعیین اعضای کارگروه کمیسیون های سازمان و برگزاری این دوره انتخابات کارگروه بازی های رایانه ای کمیسیون نرم افزار ادامه داد: براساس روال آئین نامه اجرایی دبیرخانه سازمان، انتخاب مسئول کارگروه کمیسیون های سازمان از اختیارات مسئول کمسیون مربوطه است اما این بار کمیسیون نرم افزار قصد دارد با برگزاری یک انتخابات و براساس آراء فعالان حوزه بازی های رایانه ای که به عضویت رسمی سازمان درآمده اند و براساس تعداد حق آرای آنها، مسئول کارگروه بازی های رایانه ای را ذیل کمیسیون نرم افزار انتخاب کند.
 
مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با تاکید بر فعالیت های مستمر و رو به جلوی کارگروه بازی های رایانه ای طی دوسال گذشته گفت: خوشبختانه کارگروه بازی های رایانه ای طی مدت اخیر موفق شد ارتباطات گسترده و تنگاتنگی را با نهادهای تصمیم ساز و مرتبط با این حوزه برقرار کند و منافع فعالان بازی ساز را از طرق مختلف به خوبی دنبال کند.
 
او درخصوص اولویت فعالیت کمیسیون نرم افزار سازمان دراین دوره ادامه داد: توسعه ارتباط با نهادها و سازمان‌های مرتبط با این صنعت و همچنین توسعه  کارگروه‌های کمیسیون نرم افزار از اولویت‌های این کمیسیون است.
 
طبری با اشاره به دلایل برگزاری انتخابات کارگروه بازی های رایانه ای گفت: به دلیل تغییر مسئول کارگروه بازی های رایانه ای، قصد داریم طی یک دورهمی و انتخابات صنفی، برای اولین بار اعضای کارگروه بازی های رایانه ای را براساس بیشترین آراء موافق فعالان این حوزه انتخاب کنیم. 
 
مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران دراین خصوص ادامه داد: بنا داریم از رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه در این جلسه  دعوت کنیم تا نقطه نظراتشان را بیان کنند.
 
براساس اعلام دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، فعالان بازی ساز برای  اعلام حضور در این انتخابات و استفاده از حق رای خود می توانند مشخصات خود را در این فرم آنلاین وارد کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.