بازی

فناوری اطلاعات

October 12, 2016
18:22 چهارشنبه، 21ام مهرماه 1395
کد خبر: 80501

جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس با حمایت سامسونگ ایران برگزار شد/ عکس جام روی ۲۷ اینچی‌های خمیده

سومین دوره مسابقات «جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت‌ها، سامسونگ ایران علاوه بر تامین مانیتورهای مورد نیاز گیمرها، به نفرات برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا کرد.
 
SAMSUNG-Curved-Monitor-27-inch-IranPGC (1).jpg
در سومین دوره «جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس» که در تابستان ۹۵ برگزار شد، شرکت‌کنندگان در دو بخش تیمی و انفرادی در هشت بازی رایانه‌ای با حریفان خود به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده هر بازی در مسابقه‌های کشوری در مهر ۹۵ مسابقه‌های فینال را برگزار کردند تا تکلیف رتبه‌های اول تا سوم مشخص شود. تمامی مانیتورهای مورد استفاده در این دوره از رقابت‌ها، مانیتورهای ۲۷ اینچ خمیده سامسونگ بودند.
 
مانیتورهای ۲۷ اینچ خمیده سامسونگ مدل (CF390) جزو معدود مانیتورهای موجود در بازارند که مخصوص بازی‌‌کردن و برای گیمرها تعبیه شده‌اند. نوع طراحی و قابلیت‌های ویژه این مانیتور به گیمرها اجازه می‌دهد، در جریان بازی غرق شوند و لذت بیشتری هنگام بازی کردن ببرند. این مانیتورها با انحنای  1800R خود به گیمر اجازه می‌دهد تا تمام فضای مانیتور را پیش‌روی چشم خود داشته باشد. بدون اینکه چشمش خسته شود یا صحنه‌ای را از دست بدهد.
 
SAMSUNG-Curved-Monitor-27-inch-IranPGC (2).jpg
علاوه بر این موضوع، پخش تصاویر با رزولوشن تمام اچ‌دی (Full HD) و نسبت کنتراست تصویر استاتیک (Contrast Ratio Static) ۳۰۰۰:۱ به گیمر اجازه می‌دهد که بالاترین کیفیت ممکن را در هنگام اجرای بازی داشته و روشنایی 250 نیتس آن سبب می‌شود که هیچ‌ رنگ تیره‌ای حتی در تاریک‌ترین فضا‌ها یا هیچ رنگ روشن در فضاهای روشنی را در گیم‌پلی بازی از دست ندهد و بیشترین تفکیک رنگ را روی مانیتور و درهنگام بازی کردن داشته باشد. همچنین زمان پاسخ‌گویی (response time) ۴ میلی‌ثانیه‌ای از هر گونه افت کیفیت و لگ‌زدن در هنگام بازی جلوگیری می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نقص و حرفه‌ای برای گیمر در هنگام بازی فراهم شده باشد.
 
SAMSUNG-Curved-Monitor-27-inch-IranPGC (3).jpg
بازی‌های امسال جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس در دو بخش تیمی و انفرادی و روی دو پلتفرم کنسول بازی Xbox و رایانه‌ دسکتاپ برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان در ۸ هشت بازی فیفا ۲۰۱۶ (FIFA)، پرو اولوشن ساکر ۲۰۱۶ (PES)، ارتش‌های فرازمینی (ET Armies)، جنگ در خلیج عدن، شتاب در شهر۱، کانتر (Counter Strike: Global Offensive)، دوتا ۲ (DOTA 2)، لیگ آو لجندز (League of Legends) با یکدیگر به رقابت پرداختند. جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس با حمایت سامسونگ ایران، مرکز رسانه‌های دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و ورزات ورزش وجوانان و چند شرکت دیگر برگزار شد.
 
نزدیک به ۳ هزار گیمر از سراسر کشور  برای شرکت در جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس و رقابت با حریفان خود ثبت‌نام کردند. مرحله مقدماتی در ۳۴ مرکز در کشور و به صورت سراسری برگزار شد تا قهرمان هر منطقه راهی مسابقات فینال شود. مجتمع کوروش میزبان مسابقه‌های فینال این هشت بازی رایانه‌ای بود.
 
SAMSUNG-Curved-Monitor-27-inch-IranPGC (4).jpg
در روز اختتامیه نفرات و تیم‌های اول تا سوم جوایزی را از سامسونگ‌ ایران و برگزارکنندگان جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس دریافت کردند. نفرات اول و دوم بازی‌های انفرادی از سامسونگ ایران مانیتورهای ۲۷ اینچ خمیده و نفرات سوم مدل صفحه تخت همین مانیتورها را به عنوان جایزه دریافت کردند. ضمن اینکه این شرکت به نفرات اول مسابقه‌های فیفا ۲۰۱۶ و پس ۲۰۱۶ علاوه بر مانیتور ۲۷ اینچ، دو عدد گوشی گلکسی A5 نیز هدیه داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.