بازی

فناوری اطلاعات

October 17, 2016
8:54 دوشنبه، 26ام مهرماه 1395
کد خبر: 80575

بازی‌سازان تا 5 آبان فرصت دارند؛ پیش ثبت‌نام اعطای سرور حمایتی به بازی‌های آنلاین ایرانی آغاز شد

یکی از برنامه‌های جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جهت حمایت از شرکت‌های تولید‌کننده بازی‌های آنلاین ایرانی، اعطای سرور با یارانه حمایتی به آن‌ها است و بازی‌سازان هم‌اکنون می‌توانند نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
این سرورها که بر روی سیستم‌های سخت‌افزاری با بالاترین کیفیت ممکن در داخل ایران ارائه می‌شوند، به تیم‌های بازی‌ساز این امکان را می‌دهد تا ضمن کاهش قابل توجه هزینه‌های نگهداری بازی‌های خود، تمرکزشان را بیش‌ازپیش بر روی توسعه محصول و جذب هرچه بیشتر مخاطبان معطوف نمایند.
 
شایان ذکر است هزینه دریافتی بابت ارائه چنین خدماتی بسیار پایین‌تر از تعرفه‌های معمول می‌باشد.
از آنجا که سیاست معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این طرح معطوف به حمایت از شرکت‌ها و بازی‌هایی است که علی‌رغم بالا بودن کیفیت بازی‌های‌شان نیاز به پشتیبانی در جهت کاهش هزینه‌ها دارند؛ لذا این بسته تنها معطوف به پروژه‌های تمام شده نیست بلکه پروژه‌های در حال توسعه نیز می‌توانند از این سرویس برخوردار گردند.
 
شرکت‌های بازی‌ساز علاقه‌مند برای استفاده از این نوع بسته حمایتی، از امروز به مدت 10 روز و تا پایان روز چهاشنبه 5 آبان می‌بایست با مراجعه به سایت iranrate.ir ابتدا پروفایل شرکت خود را پر کرده و سپس با انتخاب گزینه «اعطای سرور حمایتی» نسبت به ثبت درخواست و نوع سرور درخواستی اقدام نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.