تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 23, 2016
19:03 یکشنبه، 2ام آبانماه 1395
کد خبر: 80745

نشست سالیانه توسن برگزار می‌شود

نشست سالیانه توسن با حضور شخصیت‌های علمی و اجرایی، صاحبان تجربیات بین‌المللی در عرصه بانکداری و پرداخت و همچنین بانک‌ها و مؤسسات مالی برگزار می‌شود.
 
نشست سالیانه توسن با هدف مرور آخرین وضعیت زیست‌بوم باز عرصه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت برگزار می‌شود. در این نشست، روند خلق ارزش و رویکرد توسن در پاسخ به نیازهای جدید مشتریان و همچنین دیده‌بانی فناوری و خدمت در دستور کار خواهد بود. بررسی فرصت‌های توسعه صنعت بانکداری و ملزومات تحقق آن، تبیین رهیافت‌های متنوع پیرامون افزایش توانمندی بانک‌ها درزمینه ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان بهره‌مندی از تجارب نوین جهانی در کنار مورد کاوی برخی از دستاوردهای بانک‌های داخلی پیرامون به‌کارگیری امکانات فناوری، عمده محورهای این نشست را تشکیل می‌دهند.
 
 
همچنین دستاوردهای جدید گروه شرکت‌های توسن و برخی از شرکای تجاری این شرکت در حوزه مشاوره و راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در نمایشگاه جانبی این نشست ارائه خواهد شد.
 
 
برخی از سخنرانان نشست سالیانه توسن
 
حسین رأسی؛ مدیرعامل شرکت توسن
حسین رأسی تحصیلات خود را در دو رشته علوم کامپیوتر و حقوق و روابط بین‌الملل در کشورهای انگلستان (دانشگاه Loughborough) و آمریکا (دانشگاه Fletcher School of Law and Diplomacy Tufts) در سطح کارشناسی ارشد تکمیل کرده است.
 
او سوابق متعدد همکاری با شرکت‌های بزرگ جهان به‌ویژه شرکت‌های فعال در Silicon Valley در کارنامه خود دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به شرکت‌هایی همچون HP، Informix، Sun و NetApp اشاره کرد.
 
وجه دیگر شخصیت حرفه‌ای رأسی، چهره آکادمیک او است که در فاصله سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۶ (۱۳۵۴ تا ۱۳۶۵) به‌عنوان استادیار در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران به فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی مشغول بوده است و از همین رو بسیاری از فعالیت و مدیران امروزی حوزه فناوری اطلاعات کشور با او آشنایی دارند. مدیرعاملی شرکت توسن اکنون بر عهده او است.
 
 
محمد مظاهری؛ مدیرعامل شرکت توسن تکنو
محمد مظاهری دانش‌آموخته سخت‌افزار و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و فارغ‌التحصیل دوره دکترای مدیریت اجرایی DBA دانشگاه منتسکیو فرانسه است. او دارای تجربیات ارزشمند درزمینه پرداخت الکترونیک و بانکداری الکترونیک بوده و هم‌اکنون عهده‌دار مسئولیت مدیرعاملی شرکت توسن تکنو است.
 
جدیدترین کار این مجموعه درزمینه بانکداری الکترونیک، ارائه سرویس بانکداری ویدئویی در کانال VTM در چهارچوب بانکداری مجازی و دگردیسی شعب در بازار بانکی ایران است.
 
 
فردوس باقری؛ عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان شرکت توسن
فردوس باقری فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران و مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و دکتری خود را در رشته مدیریت اجرایی DBA به پایان رساند. در حال حاضر او عضو هیئت‌مدیره شرکت توسن بوده و سمت اجرایی معاونت توسعه بازار و ارتباط با مشتریان توسن را عهده‌دار است. او مدیریت و اجرای پروژه‌های متعددی را در حوزه بانکی، پرداخت و دولت الکترونیک عهده‌دار بوده‌اند.
 
 
امید ترابی؛ عضو هیئت‌مدیره و معاون تولید محصولات بانکی شرکت توسن
امید ترابی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه پلی‌تکنیک، فوق‌لیسانس در رشته فناوری اطلاعات، دانشجوی دکترای رشته مالیه اسلامی از دانشگاه Inceif مالزی، عضو هیئت‌مدیره و معاون تولید محصولات بانکی شرکت توسن است. او در سوابق خود مدیرعاملی شرکت IDCORP مالزی در حوزه محصولات بانکی و پرداخت و مدیرعاملی شرکت داده‌کاوان توسن را دارند. او بیش از ۱۶ سال در حوزه‌های مختلف نرم‌افزارهای بانکی و پرداخت و سامانه یکپارچه بانکی اسلامی، هوش تجاری و بانکداری اسلامی بین‌الملل مشغول به فعالیت بوده‌اند.
 
 
الکساندر دمبیتز؛ رئیس هیئت‌مدیره شرکت سافجِن
الکساندر دمبیتز (Alexander L.Dembitz) از سال ۲۰۰۸ به سمت ریاست هیئت‌مدیره شرکت Sofgen منصوب شد. او شریک و رئیس هیئت‌مدیره شرکت‌هایی همچون Deloitte و Touche Central Europe بوده است. او تجارب شغلی زیادی از سال ۱۹۸۸ در صنعت نرم‌افزار بانکی داشته و در سال ۱۹۸۸ شرکتی به نام IDOM را راه‌اندازی کرد. تخصص این شرکت انتخاب، پیاده‌سازی و پشتیبانی سیستم‌های فناوری اطلاعات برای بانک‌ها بوده است. IDOM رشد کرده و تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت مشاوره در اروپای مرکزی شد و در سال ۱۹۹۳ توسط کمپانی Deloitte و Touche خریداری شد. این شرکت بعدها تبدیل به شرکت Sofgen شد.
 
او مدرک لیسانس خود را در رشته علوم از دانشگاه منچستر انگلستان و مدرک MBA را از INSEAD به دست آورده است. در طول این مدت همواره هدف شرکت SOFGEN ارائه بالاترین کیفیت از خدمات و فراتر از انتظارات مشتری و همچنین اطمینان از استانداردهای سازگاری با بالاترین استانداردهای اخلاقی بوده است.
 
 
آیت‌اله ابراهیمی؛ مدیرعامل بانک انصار
او تحصیلات خود را در مقطع دکتری در رشته مدیریت گرایش سیستم‌ها به پایان رسانده است. ازجمله سوابق او می‌توان به اشتغال در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تا سال ۱۳۸۴ و پس‌ازآن عضویت در هیئت‌مدیره بانک انصار اشاره کرد. ابراهیمی از سال ۱۳۸۸ به‌عنوان مدیرعامل بانک انصار مشغول خدمت است. عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین و فعالیت‌های متعدد علمی و پژوهشی به همراه کسب عناوین برجسته علمی، از دیگر سوابق او است.
 
 
ژان پاول مِرگیی؛ مدیر بخش خاورمیانه و آفریقا در شرکت تمنوس
ژان پاول مِرگیی (Jean-Paul Mergeai) بیش از ۲۵ سال تجربه در ارائه راهکارهای آی‌تی به بانک‌ها و مؤسسات مالی دارد. فعالیت شغلی خود در زمینه فعالیت‌های مالی را با رویترز آغاز کرد، جایی که با بسیاری از پیشروهای صنعت بانکداری در خاورمیانه، آمریکا و انگلستان آشنا شده و در ارتباط بود.
 
در سال ۲۰۰۷ به کمپانی Odyssey برای مدیریت حساب جهانی شرکت و برنامه‌ریزی عملیات شمال آمریکا خارج از نیویورک پیوست. پس از کسب Odyssey تمونس، او به‌عنوان مدیر پروژه سلامتی جهانی تا ۲۰۱۲ و مدیر فروش آمریکای شمالی تا اوایل ۲۰۱۳ با تمنوس مشغول به کار بود. پس‌ازآن در ۱۵ فوریه ۲۰۱۵ به دبی نقل‌مکان کرد تا بر روی پروژه خاورمیانه و آفریقای تمنوس فعالیت داشته باشد.
 
 
مسیح قائمیان؛ مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر
مسیح قائمیان تحصیلات خود را در رشته‌های مهندسی برق و فناوری اطلاعات دانشگاه شریف تکمیل نمود. او در کارنامه فعالیت‌های خویش در سمت‌های مدیریت ارشد شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات حضور داشته و پروژه‌های بزرگ ملی کارت هوشمند سوخت، شهر نت، شتاب و سیبا از اهم دستاوردهای قائمیان است. هم‌اکنون مدیرعاملی شرکت توسعه و نوآوری شهر بر عهده او است.
 
 
بازیل سومرفیلد؛ مشاور متخصص دیلویت
بازیل سومرفیلد (Basil Sommerfeld) به‌عنوان شریک و مشاور متخصص در دپارتمان مشاوره شرکت دیلویت در بخش سرویس‌های مالی به‌صورت تخصصی مشغول به فعالیت است. ارائه خدمات مشاوره به مشتریان در بخش Retail و بانکداری خصوصی، مدیریت سرمایه‌گذاری و امنیت ازجمله فعالیت‌های او است.
 
می‌توان از دیگر توانایی‌های او درزمینه کسب‌وکار، عملیات و استراتژی فناوری اطلاعات، طراحی شیوه کسب‌وکار، TOM Design، انتخاب نرم‌افزار و پیاده‌سازی، مدیریت و تضمین کیفیت به بهبود بهره‌وری، Outstanding Source، Lean six و Sigma نام برد.
 
 
دارشان شانتا مورسی مؤسس و مدیرعامل کمپانی سیسا
دارشان شانتا مورسی (Dharshan Shanthamurthy) مؤسس و مدیرعامل کمپانی SISA است. از او می‌توان به‌عنوان رهبر فکری درزمینه امنیت پرداخت بر اساس استانداردهای PCI از ابتدا نام برد. او مبتکر، رهبر و راهنمای The PCI DSS Risk Assessment بوده که توسط شورای استانداردهای امنیتی PCI به چاپ رسید. او با بیش از هزار سازمان و کمپانی از مبتدی و حرفه‌ای کار کرده و از او می‌توان به‌عنوان نویسنده برنامه پیاده‌سازی امنیت صنعت پرداخت به نام CPISI نام برد که مورد استقبال بیش از ۵۰۰۰ حرفه‌ای این صنعت بود. دارشان فرد کلیدی اجرای پروژه PCI DSS در فیلیپین بوده و مسئولیت انطباق با بسیاری از کمپانی‌ها مانند خطوط هوایی، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، بی پی او و غیره را عهده‌دار بوده است.
 
 
لوران کویه؛ شریک تنظیم مقررات استراتژیک و امور مالی شرکتی دیلویت
لوران کویه (Laurent Collet) لوران به‌عنوان شریک در بخش تنظیم مقررات استراتژیک و امور مالی شرکتی دیلویت در دپارتمان صنعت خدمات مالی تخصصی مشغول فعالیت است. او در دسامبر ۲۰۱۱ به کمپانی Deloitte پیوست. لارن دارای بیش از ۱۸ سال تجربه حرفه‌ای درزمینه امنیت شغلی، مدیریت مالی و بازارهای سرمایه است.
 
تخصص وی در J.P. Morgan و Euroclear and PwC Financial Services با مهارت‌های قوی در توسعه کسب‌وکار، ارتباطات و مدیریت سازمان تکامل‌یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.