تلفن همراه

گوشی

October 24, 2016
18:24 دوشنبه، 3ام آبانماه 1395
کد خبر: 80770

شیائومی می نوت 2 دوربین دوگانه ندارد

تصاویر جدید از شیائومی می نوت 2 اطلاعات جدیدی از این دستگاه ارایه می‌دهد که بر اساس آن ظاهرا این گوشی از دوربین دوگانه پشتیبانی نمی‌کند.
 
سایت Weibo عکس‌هایی واقعی از یک گوشی به اشتراک گذاشته‌ که گفته می‌شود مربوط به شیائومی می نوت ۲ است. می نوت ۲ در ۲۵ اکتبر (۴ آبان‌ماه) معرفی می‌شود و تاکنون تنها چند تصویر رندر و عکس واقعی از آن منتشر شده است. عکس‌های جدید، اولین تصاویری هستند که تمام بدنه این دستگاه را نشان می‌دهند.
 
اولین چیزی که در مشاهده این تصاویر، جلب توجه می‌کتد، لوگوی شیائومی (MI) است که در گوشه سمت چپ بالای دستگاه قابل رویت است. شیائومی به تازگی یک نظرسنجی در مورد محل قرار دادن لوگو به عمل آورده است تا مشخص شود آیا هوادارن آن ترجیح می‌دهند لوگو در جلو دستگاه قرار داده شود یا در پشت آن. ظاهرا با توجه به این عکس‌ها می‌توان نتیجه این نظرسنجی را حدس زد، زیرا در این عکس‌ها لوگو، هم در جلوی دستگاه و هم در پشت آن قرار داده شده است.
 
 
بیشتر افراد به محض خرید گوشی خود، روی آن یک قاب محافظ قرار می‌دهند. این قاب محافظ نام گوشی یا لوگوی آن را در صورتی که در پشت دستگاه نقش بسته باشد، می‌پوشاند. در این صورت اگر لوگو روی بخش جلویی گوشی نیز وجود نداشته باشد، مشخص نیست چه دستگاهی در دست شما است. به همین دلیل، لوگوی شیائومی در جلو دستگاه نیز قرار داده شده است. به این ترتیب دستگاه از دیگر گوشی‌های دارای طراحی مشابه نیز متمایز می‌شود.
 
 
عکسی که از جلو دستگاه گرفته شده است تایید می‌کند که می نوت ۲ دارای سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و روی دکمه هوم است. بر اساس تصاویر منتشر شده، در این گوشی خبری از دوربین دوگانه نیست. پیش‌تر شایعات حاکی از آن بود که می نوت ۲ دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه است، در صورتی که این تصویر واقعی باشد، خبر از وجود یک تک دوربین در پشت دستگاه و یک فلش LED در سمت راست آن می‌دهد. 
 
با این حال شایعات حکایت از آن دارند که این گوشی در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. چنین به نظر می‌رسد که مدل اصلی می نوت ۲، دارای یک دوربین در پشت دستگاه باشد و ممکن است نسخه پرو (Pro) آن، از دوربین دوگانه بهره ببرد. 
 
در نظر داشته باشید که هنوز صحت این عکس‌ها به تایید نرسیده است. بنابراین باید کمی با دیده تردید به این عکس‌ها نگریست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.