تلفن همراه

گوشی

October 24, 2016
19:34 دوشنبه، 3ام آبانماه 1395
کد خبر: 80778

گوشی شیشه ای Honor 8 با دوربین دوگانه در راه ایران

شرکت هواوی که چندی پیش شاهکار جدید Honor را به صورت جهانی رونمایی کرده بود، به زودی آن را روانه بازار ایران می کند. 
 
مشخصات فنی Honor 8 هواوی که با بدنه ای از دولایه شیشه 2.5D بسیار زیبا و شیک طراحی شده ،این گوشی را هم رده پرچمداران قرار داده است. 
 
از دیگر ویژگی های بارز گوشی جدید Honor می توان به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار آن اشاره کرد که این مدل را از گوشی های اخیر Honor مجزا می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت Full HD است و کمتر از 7.5 میلی متر ضخامت دارد. طراحی بسیاز زیبا و شیک Honor 8 به همراه سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و دکمه میانبر هوشمند، نوید یک گوشی تمام عیار Honor را میدهد. 
 
بر اساس این گزارش، هانر جدید به پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 مجهز خواهد بود که هواوی این مدل را در گوشی های پرچمدار خود در سال 2016 استفاده کرده است. این پردازنده کم مصرف به همراه باتری 3 هزار میلی آمپری می تواند مدت زمان استفاده از گوشی را تا حد زیادی نسبت مدل های قبلی Honor بالا ببرد. گفتنی این گوشی در مدل رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی به بازار ایران عرضه خواهد شد. Honor 8 به اندروید 6 مارشملو، رابط کاربری EMUI 4.1 مجهز شده و از فناوری شارژ سریع بهره مند شده است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.