بازار سرمایه

October 30, 2016
22:12 یکشنبه، 9ام آبانماه 1395
کد خبر: 80878

“آپ” راه را برای شرکتهای دانش بنیان هموار کرد

آسان پرداخت راه را برای سایر شرکتهای دانش بنیان هموار کرده است و این امید را در دل سایر شرکتهای این حوزه بوجود آورده است که آینده روشنی خواهند داشت.
  
آسان پرداخت که با نماد آپ در بازار بورس تهران عرضه شد و در دسترس مردم قرار گرفت جزو شرکتهای موفق فعال در حوزه پرداخت الکترونیک  است که تحت مدیریت خصوصی فعالیت خود را از سال ١٣٨٨ آغاز کرده و اینک به عنوان موفق ترین استارتاپ کشور توانسته ضمن سپری کردن مراحل رشد و مطرح شدن به عنوان رهبر پرداخت موبایلی کشور، به عنوان یک شرکت سودآور در دسترس عموم مردم قرار گیرد.
 
 فروش سهام آسان پرداخت در ۴٠ ثانیه توانست رکورد خوبی را در عرضه سهام از خود به جا گذاشته و این نشان از استقبال گسترده  خریداران این سهم است.
 
طی گزارشی که از روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده است ۶۴١۶۴ کد معاملاتی خریدار سهم آسان پرداخت با نماد آپ بوده اند که از این تعداد ۶٣١۴٩ کد معاملاتی خریدار حقیقی این سهم بوده اند.
روابط عمومی بورس به نقل از گزارش منتشر شده توسط معاونت بازار در گزارش خود همچنین ادامه می دهد که از کل خریداران سهام آپ تعداد ١٠١٧ کد معاملاتی خریدار این سهم حقوقی بوده اند که طبق این گزارش ٩٢ درصد بازار این سهم را خریداران حقیقی و ٨ درصد این سهم نیز در اختیار کدهای معاملاتی حقوقی قرار گرفته است.
 
به این ترتیب می توان گفت هم اکنون بیش از ۶٣٠٠٠ نفر از هموطنان ایرانی سهامدار یکی از بزرگترین شرکتهای حوزه پرداخت الکترونیک شده اند و می توانند از این پس در موفقیتهای این برند سهیم باشند و این امر می تواند نوید بخش سایر شرکتهای فعال این حوزه نیز باشد.
 
در آیین عرضه سهام آپ در بورس تهران، مدیر عامل بورس از شرکت آسان پرداخت به عنوان موفق ترین استارتاپ کشور یاد کرده بود و اشاره داشت: آسان پرداخت راه را برای سایر شرکتهای دانش بنیان هموار کرده است و این امید را در دل سایر شرکتهای این حوزه بوجود آورده است که آینده روشنی خواهند داشت. قالیباف مدیر عامل بورس هفته گذشته در مصاحبه با خبرنگاران اشاره داشت که: حضور آسان پرداخت در بورس به سلطه شرکتهای دولتی پایان داد و البته نشان داد که شرکتهای خصوصی هم می توانند حضور در جمع بزرگان سرمایه را تجربه کنند و استقبال خریداران هم مؤید این مطلب بود که این شرکت توانسته است با عملکرد روشن و شفاف خود اعتماد عموم مردم را بدست آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.