تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 1, 2016
8:45 سه شنبه، 11ام آبانماه 1395
کد خبر: 80906

الکامپ 22 و حضورپررنگ چشم بادامی ها

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشورگفت:بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت (الکامپ) با حضور گسترده شرکت های داخلی و سه کشور از 25 تا 28 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
 
ناصرعلی سعادت روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی نمایشگاه الکامپ 22 افزود: تاکنون حضور کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در این رخداد قطعی شده و پیگیری برای حضور سایر کشورها و شرکت های برند خارجی همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش ما مشارکت همگانی و گسترده در این رویداد است، اظهار کرد که با تمام توان در تلاش هستیم که نمایشگاه الکامپ 22 باشکوه و درخور شان برگزار شود.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: اگر شرکت ها، نمایشگاه الکامپ را فرصتی مغتنم برای معرفی محصولات و دستاوردهای خود بدانند حتما حضوری فعال و گسترده خواهند داشت که روند پیش ثبت نام نشان دهند این موضوع است که آنها حضوری گسترده در این رویداد خواهند داشت. 
 
سعادت به حضور مناسب استارتاپ ها در نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 80 استارتاپ در نمایشگاه سال گذشته حضور داشته اند که امسال هم برنامه ریزی برای حضور گسترده تر آنها انجام گرفته است.
وی حمایت از صنایع نوپا در این حوزه را یکی از وظایف این سازمان اعلام کرد و افزود: زمینه حضور حدود 150 شرکت استارتاپ فراهم شده تا آنان ایده های نو خود را معرفی کنند.
 
** نمایشگاه الکامپ فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای دولت 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نمایشگاه الکامپ 22 را فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای دولت دانست و گفت: دولت باید از این فرصت برای معرفی خدمات ارائه شده نهایت بهره را ببرد.
وی افزود: در سال های اخیر فعالیت های خوبی در این حوزه توسط دولت انجام شده که باید به نحو شایسته به مردم ارائه شود.
 
سعادت گفت: سالن مجموعه دولت در نمایشگاه سال گذشته سالن پراستقبالی نبوده و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب دست اندرکاران و حضور پررنگ مجموعه دولت، استقبال از این سالن هم به صورت چشمگیر، افزایش بابد.
وی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: دست اندرکاران باید به نحو مطلوب، مزایا و فواید این شبکه را به مردم ارائه کنند.
 
** ثبت نام اولیه حدود 700 شرکت برای حضور در نمایشگاه الکامپ 22 
مسئول اجرایی نمایشگاه الکامپ 22 به استقبال خوب شرکت های داخلی از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حدود 700 شرکت در ثبت نام اولیه این رویداد، نزدیک به 50 هزار متر مربع فضا درخواست کردند. 
باقر بحری اظهار کرد که حجم تقاضا بسیار بیشتر از فضای نمایشگاه است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم رضایت اکثر شرکت های این حوزه را کسب کنیم. 
 
وی بیان کرد:ثبت نام استارتاپ ها هم از 2 روز پیش آغاز شده است و همچنان این روند ادامه دارد. 
محمد ثروتی عضو کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ 22 نیز گفت:نزدیک به 22 هزار متر مربع فضای مسقف برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار کرد که چهار تقاضای سالن اختصاصی داشتیم که به دلیل محدودیت فضا، نتواتستیم به این تقاضا پاسخ مثبت دهیم. 
وی به حضور گسترده بخش خصوصی در این رویداد اشاره کرد و گفت: اوپراتورهای تلفن همراه حضوری گسترده در این نمایشگاه خواهند داشت. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.