اپلیکیشن

تلفن همراه

November 2, 2016
14:29 چهارشنبه، 12ام آبانماه 1395
کد خبر: 80942

نرم افزار موبایلی«در مسیر عاشقی» رونمایی شد

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان از نرم افزار موبایلی «در مسیر عاشقی» رونمایی کرد.
مرتضی فاضلی، مدیر آموزشهای فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از رونمایی نرم افزار  تلفن همراه «در مسیر عاشقی» و ارائه درسی با همین عنوان، ویژه ایام اربعین حسینی خبر داد.
 
وی افزود: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی خیل عظیمی از جوانان انقلابی در کنار سایر مسلمانان خود را برای راهپیمایی عظیم حسینی آماده می‌کنند. در این بین دانشجویان انقلابی  و علاقه مند به ترویج آموزه‌های عزت آفرین مکتب سیدالشهدا(علیه السلام)   در این مراسم باشکوه پرچمدار هستند.
 
مدیر آموزشهای فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها ادامه داد:  لذا آشنایی با برخی معارف مرتبط با زیارت اربعین تأثیر به سزایی در ارتقای معرفتی و  همچنین آمادگی کامل آنها برای شرکت در این مراسم عظیم خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: در این راستا مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، اقدام به ارائه نرم افزار اندرویدی با محتوای معارف اربعین حسینی در راستای ارتقای سطح معرفتی جوانان  در ارتباط با پیاده روی اربعین کرده است.
 
فاضلی در مورد بخش‌های ارائه شده در این نسخه اندرویدی افزود:‌ این نرم افزار اندرویدی شامل بخش‌هایی همچون «دانستنی های سفر»، «توصیه های اخلاقی» و «توصیه های بهداشتی» سفر اربعین  است  که با هدف آموزش علاقه مندان ارائه شده است.
 
مدیر آموزشهای فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مورد ضرورت ارائه محتوای سالم و مفید در قالب نرم افزاری گفت: امروزه بسیاری از جوانان وقت زیادی را از طریق گوشی های هوشمند در فضای مجازی سپری می‌کنند و ارائه محتوا و نرم افزارهای تلفن همراهی که بتواند در ارتقای سطح معرفتی و فرهنگی جوانان تاثیرگذار باشد به یک نیاز فرهنگی و ضرورت محتوایی تبدیل شده است.
 
براساس این گزارش، علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این نرم افزار اندرویدی می‌توانند به آدرس https://ec.nahad.ir  مراجعه کنند.
 
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از مراکز تولید محتوای فرهنگی، سیاسی، معرفتی و مهارتی در فضای مجازی است که  خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از ۲۸۰ هزار دانشجو و استاد دانشگاه در این سامانه عضو شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.