بازی

فناوری اطلاعات

November 6, 2016
18:55 یکشنبه، 16ام آبانماه 1395
کد خبر: 81002

یکی از این چهار بازی ایرانی، به انتخاب هواداران رونمایی می‌شود

با آغاز نظرسنجی سومین رونمایی بازی ایرانی در سال 95، هواداران می‌توانند از بین چهار بازی ایرانی ثبت شده، یکی را برای دریافت بسته حمایتی-تبلیغاتی انتخاب کنند.
 
رونمایی از بازی‌های ایرانی یکی از بسته‌های حمایتی است که امسال اجرایی شد و هدف آن افزایش فروش بازی‌های ایرانی است.
پس از فراخوان ثبت‌نام برای روند رونمایی آبان ماه، ثبت‌نام چهار بازی جدید ایرانی نهایی شد.
بازی‌های «کوهستان سرد»، «بردیا»، «فریاد آزادی: تنگستان» و «چهره شیطانی» عناوینی هستند که در روند رونمایی آبان ماه شرکت کرده‌اند.
 
هواداران این بازی‌ها می‌توانند تا پایان روز سه شنبه 25 آبان ماه با مراجعه به سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظرسنجی شرکت کرده و به بازی مورد علاقه خود رای دهند؛ عنوانی که بیش‌ترین رای را کسب کند بسته حمایتی رونمایی را دریافت خواهد کرد.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و مشاهده ویدیو بازی‌ها می‌توانند به پروفایل این چهار بازی در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مراجعه کنند:
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.