تلفن همراه

گجت

November 7, 2016
10:02 دوشنبه، 17ام آبانماه 1395
کد خبر: 81009

با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید

اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
برای حل این مشکل حتی نیازی به نصب سیستم های گران قیمت جی پی اس هم نیست و تنها کافی است وسیله ای به نام TrackR را خریداری کنید. این وسیله که به اندازه کف دست است همراه با یک برنامه موبایلی عرضه می شود.
 
 
پس از نصب برنامه TrackR بر روی گوشی آن را به ابزارش متصل می کنید و سپس این ابزار را به بدنه خودروی خود می چسبانید تا بتوانید موقعیت آن را از طریق گوشی ردگیری کنید. بنابراین کل فرایند استفاده از ابزار مذکور ۵ دقیقه هم به طول نمی انجامد.
 
شما می توانید از TrackR برای یافتن محل قرارگیری دیگر اشیا مانند کلیدها، کیف، ساک های مسافرتی و هر وسیله مهمی که نگران گم کردنش هستید استفاده کنید و سپس با برنامه موبایلی TrackR آن را ردگیری کرده و بیابید. برای این کار در محیط برنامه بر روی دکمه ابزار را بیاب یا find device در پایین صفحه ضربه می زنید و برنامه موقعیت دقیق ابزار مورد نظر را به شما نشان می دهد.
 
قیمت این محصول ۲۹ دلار و عمر باتری آن ۱۲ تا ۱۸ ماه است و بعد از گذشت این مدت می توان با پرداخت یک دلار باتری جدید خریداری کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.