سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

November 9, 2016
8:07 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1395
کد خبر: 81056

سید روح اله فاطمی اردکانی مدیرعامل توسن شد

در هفدهمین سال فعالیت توسن، این شرکت چهارمین مدیرعامل را به خود دید و سید روح اله فاطمی اردکانی مدیرعامل توسن شد.
 
 
بنا بر شنیده‌هایی که طی روزهای گذشته به دست ما رسیده بود خبرها حاکی از تغییر قریب‌الوقوع مدیرعامل این شرکت بود و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص گزینه بعدی برای جایگاه مدیرعاملی این شرکت زده می‌شد. طی خبرهای تائید شده‌ای که امروز به دست ما رسید، شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین در هفدهمین سال فعالیتش، چهارمین مدیرعامل را به خود دید و سید روح اله فاطمی اردکانی مدیرعامل توسن شد. تا پیش‌ازاین، از مهرماه ۹۴ تاکنون مهندس حسین رأسی سکان هدایت توسن را بر عهده داشت.
 
 
درباره سید روح اله فاطمی اردکانی
سید روح اله فاطمی اردکانی، تحصیلات خود را در رشته کارشناسی اقتصاد در دانشگاه تهران آغاز کرده و سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فن‌آوری اطلاعات و در مقطع دکتری رشته مدیریت راهبردی کسب‌وکار استراتژیک (DBA) تکمیل کرده است.
 
روح اله فاطمی آغاز فعالیت خود را از بدنه کارشناسی توسن و از سال ۱۳۷۹ هجری شمسی آغاز کرده و تاکنون سوابق متعدد همکاری در این شرکت با عناوینی همچون مدیر شبکه، مدیر پشتیبانی فنی، مدیر عملیات، معاون خدمت و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسن را طی سال‌های گذشته بر عهده داشته است. او همچنین در حال حاضر سمت‌هایی همچون عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه فن افزار توسن (توسن تکنو)، رئیس هیئت‌مدیره شرکت اعتماد هوشمند آینده و رئیس هیئت‌مدیره شرکت داده کاوان هوشمند توسن را نیز بر عهده دارد.
 
با توجه به سابقه قابل‌توجه روح‌الله فاطمی در شرکت توسن، او از افرادی است که به‌خوبی با مسائل داخلی و بیرونی این شرکت آشناست و شروع مدیریت او می‌تواند شروع تازه‌ای برای شرکت توسن باشد. به نظر می‌رسد شرکت توسن با این تغییر جدید در مدیریت ارشد این شرکت، دوباره تثبیت مدیریتی طولانی‌مدتی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد.
 
شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان ایرانی راهکارهای بانکداری الکترونیک و پرداخت است که با ۱۷ سال سابقه فعالیت در این حوزه، تعداد زیادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی داخلی و خارجی مشتری محصولات و خدمات آن هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.