تلفن همراه

گوشی

November 11, 2016
19:13 جمعه، 21ام آبانماه 1395
کد خبر: 81099

به سوی خدمات و فراتر از آن

سامسونگ، بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران را بیستم آبان ماه در مجتمع تجاری چارسو افتتاح می‌کند.
مرکز خدمات موبایل سامسونگ قرار است نسل جدیدی از خدمات را به مشتریان ارائه کند که شامل مشاوره، آموزش و انتخاب محصولات براساس نیاز و سلایق کاربراست.
 
SAMSUNG-Service-Center-Charsoo.jpg
مرکز خدمات سامسونگ با مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی یک بازار چارسو قرار گرفته است. در این مرکز، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، فناوری‌های جدید سامسونگ و کار با گجت‌های مختلف را تجربه کنند. ضمن آنکه انواع برنامه‌های آموزشی با محوریت معرفی خانواده محصولات، متناسب با کاربران مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است.
 
علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران، در مورد این مرکز گفت: «سامسونگ در طول سال‌های گذشته همواره به دنبال ارتباط دو طرفه و متقابل با مشتریان خود بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با ایجاد این مرکز، تجربه‌ لذت‌بخشی از خدمات موبایل را برای مشتریان خود فراهم کنیم. ما در این مرکز قصد داریم تجربه‌ای فراتر از یک سرویس به مشتریان سامسونگ ارائه کنیم، به طوری‌که از بودن در این مکان لذت ببرند و در این محل احساس آرامش داشته باشند.
 
SAMSUNG-Service-Center-Charsoo2.jpg
به گفته جعفریه «امروزه در سطح جهان خدمات پس از فروش از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و سرویس‌های بیشتری را شامل می‌شود. براین اساس سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل،این وظیفه را برای خود قائل است که در این زمینه نیز بازار را یک گام به جلو حرکت دهد.»
 
طراحی این مرکز به گونه‌ای است که برای اولین بار علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رودرو و از نزدیک با کارشناسان ویژه سامسونگ به وجود آمده است. به شکلی که مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود و کارشناس ویژه سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر گفته و در صورتی که مشکل محصول جدی نباشد، این‌کار در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از سایر بخش‌های مرکز پشتیبانی استفاده کرده و سایر دستگاه‌ها و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را بررسی و استفاده کند.
 
ارائه آموزش‌های مرتبط با محصولات سامسونگ یکی دیگر از خدمات‌ تازه‌ای است که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 
در این مرکز مکانی به نام اسمارت آکادمی (Smart Academy) در نظر گرفته شده تا به شکل هدفمند و براساس سن‌وسال مخاطبین، آموزش‌هایی در مورد محصولات سامسونگ ارائه شود. ۲۰ نیروی متخصص در این مرکز خدمات‌دهی، در قالب‌های گوناگون به مشتریان سرویس می‌دهند.
 
سامسونگ اهداف متعددی را با راه‌‌اندازی این مرکز دنبال می‌کند. اطمینان از برقراری رابطه بلندمدت با مشتریان، کامل شدن زنجیره حضور و خدمات و برآورده کردن نیازهای مشتریان بیش از انتظار آنها از اهداف اصلی تاسیس این مرکز خدماتی و آموزشی در قلب شهر تهران است. ضمن آنکه ایجاد تجربه جدید از فناوری‌های نو هم از دیگر دلایلی است که در شکل‌گیری و راه‌اندازی این مرکز، موثر بوده.
داشتن امکانات متعدد و بستری مناسب برای راحتی هرچه بیشتر مراجعه‌کنندگان را از جمله دلایل انتخاب بازار چارسو است.
 
SAMSUNG-Service-Center-Charsoo3.jpg
همچنین علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه چارسو و مدیر بازار چارسو، با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سامسونگ در این بازار، گفت: «بازار چارسو با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند پردیس‌های هنری و سینمایی، فودکورت، فضای تفریحی و پارکینگ وسیع، به محلی مناسب برای خرید لذت‌بخش و در خور شان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است و کاربران و مشتریان سامسونگ می‌توانند در حین استفاده از خدمات مرکز پشتیبانی سامسونگ از بخش‌های مختلف بازار چارسو برای راحتی بیشتر استفاده کنند.»
 
مرکز خدمات سامسونگ روز پنجشنبه ۲۰ آبان در مراسمی با حضور مدیران این شرکت، جمعی از مدعوین و رسانه‌ها در بازار چارسو آغاز به کار خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.