اپراتورها

تلفن همراه

November 13, 2016
15:41 یکشنبه، 23ام آبانماه 1395
کد خبر: 81132

ارائه اپلیکیشن نی­نوا برای مکان یابی زائران اربعین

اپراتور سوم تلفن همراه از ارائه اپلیکیشن «نی­نوا» با امکان برخورداری از خدمات ارتباطی، مکان یابی، پیش­‌بینی وضعیت آب و هوا و دسترسی به محتوای مذهبی برای زائران کربلا خبر داد.
اپراتور رایتل اعلام کرد: نرم افزار نی­نوا در کنار خدمات ارتباطی از امکانات و قابلیت های مورد استفاده زائران و ستادهای اربعین، پشتیبانی می­‌کند و این سرویس در کنار سرویس رومینگ بین الملل، برای خدمت رسانی به مشترکان رایتل در سفر به عتبات عالیات، درنظر گرفته شده است.
 
خدمات تلفنی و ارتباطی این نرم­‌افزار شامل برقراری تماس تلفنی با شبکه­‌های تلفن ثابت و موبایل ایران از عراق با استفاده از شبکه اینترنت و بهینه سازی واسط کاربری پنل خدمات تلفنی است.
 
یکی از بخش­های بسیار کاربردی این نرم­‌افزار «سرویس من اینجام» نام دارد؛ این بخش با توجه به مشکلات پیش آمده در سال­های گذشته و نگرانی از گم شدن افراد ایجاد شده است. این سرویس جهت اعلام مکان جغرافیایی زائرانی که گم شده باشند و یا از همراهان خود جدا شده باشند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
سرویس اطلاع رسانی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. مسئولان از طریق پنل مربوطه امکان ارسال پیام به گروه­های مختلف شامل تمامی مشترکان، گروه خاصی از مشترکان مبتنی بر شماره، مشترکان حاضر در محدوده جغرافیایی خاص و پیام­‌رسانی به گروه­های خدمت­‌رسان ایرانی حاضر در عراق را خواهند داشت.
 
سرویس پخش رادیو اربعین بصورت اینترنتی، سرویس دانلود و پخش محتواهای فرهنگی با امکان بارگذاری محتواهای فرهنگی صوتی در سرور دانلود محتواهای صوتی توسط نرم افزار پخش محتواهای صوتی به صورت آفلاین و همچنین سرویس ادعیه و زیارات با امکان مشاهده متون ادعیه و زیارات و پخش صوتی آن، سرویس اطلاعات آب و هوا با امکان نمایش اطلاعات آب و هوای مکان جاری، اطلاعات آب و هوای نجف اشرف و کربلای معلی و پیش بینی وضعیت آب و هوا از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.
 
داشتن سیم­‌کارت رایتل برای فعال­سازی این اپلیکیشن الزامی است و مشترکان می توانند از تاریخ ۲۶ آبان ماه از آدرس www.rightel.ir/neynava نسبت به دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی های اندرویدی با داشتن اندروید ۴ و بالاتر اقدام کنند. همچنین دسترسی به بستری برای تبادل داده (استفاده از رومینگ بین­‌الملل تبادل داده در عراق و یا شبکه وای­‌فای در عراق) نیز برای بهره بردن از خدمات این اپلیکیشن الزامی است.
 
نرخ مکالمه از عراق با ایران با استفاده از این اپلیکیشن بدون در نظر گرفتن هزینه­‌ای که کاربر برای تبادل داده پرداخت می­‌کند به ازای هر دقیقه ۵۰۰ تومان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.