فناوری اطلاعات

November 17, 2016
9:34 پنجشنبه، 27ام آبانماه 1395
کد خبر: 81185

جزئیات ثبت‌نام کسب وکارهای نوپا در الکامپ اعلام شد

کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند برای حضور در سالن ویژه استارت‌آپ‌ها و در قالب بخش «الکام‌استارز» در بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ ثبت‌نام کنند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: الکامپ بیست و دوم از  ۲۵ آذرماه به مدت ۴ روز توسط سازمان نظام صنفی رایانه کشور برگزار می‌شود و امسال نیز استارت‌آپ‌ها در قالب یک سالن مستقل به نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم می‌آیند.
 
علاوه بر این امکان حضور شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران نیز در این نمایشگاه فراهم شده است و برترین استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان معرفی خواهند شد.
 
علاقه‌مندان به حضور در بخش الکام‌استارز می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق بخش خدمات مرکز کسب‌وکارهای نوپای فاوا ، مربوط به سازمان فناوری اطلاعات ایران، اقدام کنند.
 
باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ با اشاره به ظرفیت حضور بیش از ۱۵۰ کسب‌وکار نوپا و استارت‌آپ دانش‌بنیان در نمایشگاه امسال گفت: اولویت اصلی ما حضور باکیفیت کسب‌وکارهای جوان در این رویداد مهم است. از سرمایه‌گذاران خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌ها نیز دعوت می‌کنیم تا در کنار استارت‌آپ‌ها بتوانیم میزبان بازیگران اصلی این زیست‌بوم باشیم و صرفا به یک رویداد نمایشگاهی اکتفا ‌نکنیم. می‌خواهیم فضای تعامل و گفتگو میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران مهیا شود و روند تجاری‌سازی ایده‌ها در مسیر درست قرار گیرد.
 
هزینه ثبت‌نام و تخصیص فضا به هر یک از کسب‌وکارهای نوپا یک‌میلیون ریال تعیین شده است که این مبلغ بعد از تایید نهایی توسط کمیته ارزیابی و اعلام حضور قطعی در نمایشگاه، دریافت خواهد شد. همچنین رقابتی میان کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ نیز طراحی شده که در آن ۱۰ استارت‌آپ برتر می‌توانند به‌طور رایگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند ضمن اینکه هزینه‌های کامل سفر برای سه استارت‌آپ برتر نیز پرداخت خواهد شد.
 
نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور، از ۲۵ تا ۲۸ آذر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.
 
کسب‌وکارهای نوپا با مراجعه به سایت www.ictstartups.ir می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت مرکز، نسبت به ارائه درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ در بخش خدمات اقدام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.