بازی

فناوری اطلاعات

November 18, 2016
15:37 جمعه، 28ام آبانماه 1395
کد خبر: 81206

کنسول بازی نینتندو سوییچ احتمالا همراه با یک بازی رایگان عرضه می شود

در حالی که روز به روز به تاریخ عرضه کنسول سوییچ نزدیک می شویم و کماکان نینتندو به صورت تماما و کمال از کنسول هیبریدی خود رونمایی نکرده است، اخیراً اطلاعات بیشتری درباره بازی های آن به انتشار رسیده است. اگرچه نینتندو تا ماه نخست سال آتی میلادی، صحبتی درباره بازی های سوییچ، قیمت و یا تاریخ عرضه دقیق آن به میان نخواهد آورد، به تازگی وب سایت LetsPlayVideoGames اشاره ای به برخی از بازی های کلیدی سوییچ هنگام عرضه داشته است.
 
بنابر این گزارش، بازی مارو جدیدی در حال توسعه است که در ویدیوی سه دقیقه ای رونمایی از کنسول، بخش هایی از آن را مشاهده کردیم. این بازی ماریو که پیشوند یا پسوند نام آن مشخص نشد ه است، همزمان با عرضه سوییچ در تمام مناطق جهان در دسترس قرار می گیرد. گفته می شود که جهان بازی کاملاً باز و سه بعدی خواهد بود و می توان همچون ماریو گلکسی، به انتخاب و حضور در جهان های مختلف پرداخت؛ با این حال ظاهرا گیم پلی در محیط سه بعدی دنبال نمی شود.
 
گفتنی است که بازی از حالت Co-Op نیز بهره مند خواهد بود و دو بازیکن می توانند به کمک یکدیگر، از چالش ها و موانع بازی عبور کنند. علاوه بر این، وب سایت مورد اشاره می گوید که بازی تحسین شده Splatoon برای پلتفرم Wii U، یکبار دیگر روی سوییچ هم عرضه می شود و در بسته بندی یکی از مدل های دستگاه قرار خواهد گرفت. در واقع ظاهراً سوییچ قرار است در دو مدل عرضه شود که یکی از آن ها، حافظه داخلی و قیمت کمتری دارد.
 
در نهایت نیز، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim که بخش هایی از آن در تریلر رونمایی سوییچ قابل مشاهده بود، روی کنسول هیبریدی نینتندو عرضه خواهد شد و بتسدا توسعه آن را آغاز کرده است. این پورت اسکایریم، نسخه Special Edition آن خواهد بود و احتمالاً مدتی بعد از عرضه بازی، از مادها هم پشتیبانی می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.