بازی

فناوری اطلاعات

November 18, 2016
15:53 جمعه، 28ام آبانماه 1395
کد خبر: 81211

بازی Red Dead Redemption 2 تصویری خوش بینانه از غرب وحشی ارائه می دهد

مدیرعامل کمپانی تیک تو، استراوس زلنیک اخیراً در رویداد MKM Partners به صحبت درباره بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 پرداخته که قرار است پاییز سال آتی میلادی به بازار عرضه شود. وی در ابتدای سخنان خود گفته که از واکنش مردم به بازی جدید استودیوی راک استار، شوکه نشده و در عوض، بسیار از عملکرد راک استار تا به امروز رضایت دارد.
 
زلنیک افزوده که تعداد بازدیدهای تریلر رونمایی از Red Dead Redemption به مراتب از آنچه کمپانی انتظار داشته بیشتر بوده است. مدیرعامل تیک تو اعتقاد دارد که سال آتی میلادی، زمان مناسبی برای عرضه RDR2 به شمار می رود و همین زمان بندی سبب خواهد شد تا بازی مجدداً موفقیت نسخه پیشین خود را تکرار کند.
 
زلنیک درباره نسخه ابتدایی بازی توضیح می دهد: «درک عمومی آن زمان به گونه ای بود که یک بازی با محوریت غرب وحشی موفق نمی شود. ما نقطه نظر دیگری را در پیش گرفتیم و دقیقاً همان چیزی بود که مردم معمولاً غرب وحشی را بدان شکل می بینند. وقتی ما Red Dead را عرضه نمودیم، موفق شد. و فکر میکنم که زمان برای یک بازی بزرگ دیگر که تصویری خوش بینانه از غرب وحشی ارائه می کند مناسب است.»
 
زلنیک ضمناً تاکید کرده که با وجود این مسائل، داستان RDR2 عمق عاطفی زیادی خواهد داشت و گیمرها را با خود درگیر می کند. گفتنی است که مدیرعامل تیک تو، بخشی از سخنان خود را به صحبت درباره بازی های سایر کمپانی های رقیب اختصاص داد و گفت که آنها، با سالانه کردن عناوین خود، فرنچایزهایشان را نیست و نابود کرده اند.
 
زلنیک معتقد است که از لحاظ تئوری، عرضه بازی هایی همچون Grand Theft Auto یا Red Dead ایده ای جذاب به نظر می رسد اما هزینه ساخت این بازی ها بسیار بالا خواهد بود و در عوض، کیفیت آنها روز به روز کاهش می یابد.با توجه به سخنان او، به نظر می رسد تیک تو قصد دارد به قدری تعداد فرنچایزهایش را گسترش دهد که هر سال چند بازی ارزشمند به بازار عرضه کند و در عین حال، فضای تنفس را برای تمام آنها باقی بگذارد.
 
در نهایت باید اشاره کرد که بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در پاییز 2017 روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود و هنوز هیچ صحبتی از احتمال عرضه آن روی پی سی یا نینتندو سوییچ به میان نیامده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.