فناوری اطلاعات

November 22, 2016
18:47 سه شنبه، 2ام آذرماه 1395
کد خبر: 81283

5 آذر، آخر فرصت ثبت‌نام شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر برای حضور در الکامپ

شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر جهت ثبت‌نام و حضور در در سالن استارتاپ‌های بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، تا پنجم آذرماه فرصت دارند.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا با اختصاص سالنی مجزا به این بخش، زمینه حضور 150 استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است. از سوی دیگر با هدف ایجاد فضایی موثرتر برای فعالیت استارتاپ‌ها، شرایط حضور شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر به عنوان بازیگران این اکوسیستم نیز در این سالن فراهم شده است.
 
از این رو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پیرو اطلاعیه پیشین این سازمان، از تمامی شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ در سالن استارتاپ‌ها هستند دعوت می‌کند فرم ثبت‌نام را از سایت سازمان به نشانی www.irannsr.org دریافت کرده و حداکثر تا روز جمعه 5 آذر ماه به نشانی الکترونیکی elecomp@irannsr.org  ارسال کنند.
 
براساس این گزارش وجود فضای سخنرانی برای ارائه ایده‌ها و همچنین کافه IT به عنوان محلی برای مذاکره و گفتگو با سرمایه گذاران و حامیان، در این سالن پیش بینی شده است.
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در روزهای 25 تا 28 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.