لبه تکنولوژی

November 27, 2016
18:23 یکشنبه، 7ام آذرماه 1395
کد خبر: 81355

هوش مصنوعی در آینده صنعت خودرو

شرکت کانتینتال با درک عمیق فناوری و ارائه شایستگی‌های زیاد در دنیای پویا در کنار منبع دانشی مانند اکسفورد قرار گرفته که شایستگی ارائه بهترین الگوریتم‌ها در فضای فوق العاده خلاقانه دارد.
 
شرکت بین‌المللی فناوری کانتینتال در همکاری با دانشگاه آکسفورد در حال تحقیق در زمینه استفاده از هوش‌های مصنوعی در حوزه رانندگی خودکار در آینده است.
 
 این همکاری با تمرکز بر تمامی الگوریتم‌های ممکن در این حوزه صورت می‌گیرد که با شناسایی ظرفیت‌های بصری موجود و ارتقاء برنامه‌های کاربردی در آینده به حرکت رو به جلو و دقیق خودروها کمک می‌کند.کانتینتال انتظار دارد این همکاری به بهبود و توسعه خودران‌ها و حالات رانندگی خودکار منجر شود و با ارتقاء سامانه‌های کمکی میزان تصادفات را به حداقل برساند. این اتفاق می‌تواند از طریق سامانه‌های هشدار دهنده هوشمند رخ دهد.
 
مدیر پروژه هوش مصنوعی و روباتیک شرکت کانتینتال در این خصوص گفت: نگاه آتی ما به سمت حمل و نقل خودکار و کاملا پکپارچه مردم و کالاست و زمان و ذهن مردم را برای انجام وظایف دیگر آزاد می‌کند.
 
شرکت کانتینتال با درک عمیق فناوری و ارائه شایستگی‌های زیاد در دنیای پویا در کنار منبع دانشی مانند اکسفورد قرار گرفته که شایستگی ارائه بهترین الگوریتم‌ها در فضای فوق العاده خلاقانه دارد.به گفته وی با کمک دانشمندان اکسفورد، شرکت کانتینتال می‌تواند نگاه و نگرش خود را به واقعیت تبدیل کند. اکسفورد نیز شاهد ترجمه تحقیقاتش به محصولات و خدمات جدید در دنیای آتی خواهد بود.
 
آندریا ودالتی از محققان اصلی پروژه هوش مصنوعی بر این باور است که این تحقیقات و علوم می تواند کلید انقلابی حمل و نقل محسوب شود.
 
به واسطه حضور گسترده‌ای مانند شرکت فناورانه کانتینتال سامانه‌های هوش مصنوعی می‌توانند پتانسیل‌های سنگینی را در آینده حمل و نقل رقم بزنند. حمل و نقلی که هر روزه بیش از پیش به سمت خودران شدن و خودکار شدن حرکت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.