اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 11, 2016
9:59 یکشنبه، 21ام آذرماه 1395
کد خبر: 81538

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی: بخش خصوصی یکی از محورهای اصلی مشارکت در برنامه های فضای مجازی است

معاون محتوا مرکز ملی فضای مجازی گفت: بخش خصوصی به‌عنوان یکی از محورهای اصلی همفکری و مشارکت در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های ملی در حوزه فضای مجازی است.
 
امیر خوراکیان معاون محتوا مرکز ملی فضای مجازی در بازدید از بخش‌های آپ استور کافه بازار و نرم‌افزار دیواربا اشاره به نقش بخش خصوصی در بهره‌برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای برخی مسائل اصلی کشور مانند رونق اشتغال و توسعه اقتصادی، گفت: بخش خصوصی به‌عنوان یکی از محورهای اصلی همفکری و مشارکت در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های ملی در حوزه فضای مجازی است.
 
وی ادامه داد: باید در رفع مشکلات و پیشرفت کشور از توان دستگاه‌های حاکمیتی و بخش خصوصی توأمان استفاده شود.
 
همچنین در این نشست اجرای برنامه‌های آموزش عمومی و سواد رسانه‌ای، تولید و رصد محتوا نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
بر اساس این گزارش ، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور از تمامی بخش‌های آپ استور کافه بازار و نرم‌افزار دیوار به‌طور کامل بازدید کرد و ضمن آشنایی با ابعاد فعالیت‌ها و موفقیت‌های آن از نزدیک در جریان نظرات، مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.