باندپهن

باندپهن ثابت

December 18, 2016
11:45 یکشنبه، 28ام آذرماه 1395
کد خبر: 81646

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد.
 
رسول سراییان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده‌اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، اظهار کرد: در حوزه تلفن ثابت اکنون با ایجاد ۱۷ شرکت FCP دیگر تنها مخابرات مسوولیت تامین تلفن ثابت را برعهده نداشته و مانند تلفن همراه که می‌توان سیم‌کارت آن را از سوی سه اپراتور دریافت کرد، در خصوص تلفن ثابت نیز مردم می‌توانند از این شرکت‌ها خرید داشته باشند.
 
وی ادامه داد: البته با این وجود ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود بتوانیم نیازهای مردم را پاسخ‌ داده و برطرف کنیم.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار کرد: در هر صورت در برنامه ره‌نگاشت پنج ساله مشتری برای شرکت مخابرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تلاش داریم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که رضایت مشتری و پاسخ‌گویی به نیازهای او در اولویت قرار داشته باشد.
 
وی ادامه داد: بر همین اساس به طور دائم وضعیت خدمات خود را رصد کرده و اشکالات موجود برطرف می‌کنیم البته در این زمینه با توجه به گستردگی شبکه مخابرات در سراسر کشور طبیعتا شرایط یک نواختی وجود ندارد.
 
به گزارش ایسنا، طی سال‌های اخیر واگذاری خطوط تلفن ثابت با دشواری‌های متعدد همراه شده و در مناطق مختلف تهران و کشور گاهی مردم برای خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها در انتظار می‌مانند.
 
 این در حالی است که وزارت ارتباطات با تصویب تعرفه‌های جدید شرایطی فراهم کرده است که قیمت هر خط تلفن ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. بدین ترتیب مشترکان برای خرید خط تلفن ثابت ابتدا ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کرده و پس از آن مابقی مبلغ را در اقساط ۳۶ ماهه بر روی قبض‌های تلفن خود پرداخت می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.