باندپهن

باندپهن ثابت

December 19, 2016
9:17 دوشنبه، 29ام آذرماه 1395
کد خبر: 81673

مدیر مخابرات منطقه البرز خبر داد: وضعیت دقیق ارتباطی 4 پروژه مسکن مهر در استان البرز/ ارایه توامان امکانات تلفن و اینترنت

مدیر مخابرات منطقه البرز با تشریح وضعیت ارتباطی 4 پروژه مسکن مهر در این استان گفت: در 2 پروژه مسکن مهر ماهدشت و مسکن مهر نظرآباد تمامی تعهدات تلفن با امکان واگذاری اینترنت انجام شده و در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ابریشم اغلب تعهدات انجام شده است.
 
حمید همت زاده مدیر مخابرات منطقه البرز اقدامات انجام شده درباره ارتباطات مسکن مهر در منطقه البرز را تشریح کرد و اظهار داشت: منطقه البرز دارای 4 مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، ماهدشت، ابریشم و نظرآباد است.
 
وی گفت: در 2 مسکن مهر ماهدشت و نظرآباد تمامی تعهدات تلفن ثابت و اینترنت انجام شده است.
همت زاده ادامه داد: در مسکن مهر نظرآباد که نسبت به سایر مسکن مهرهای منطقه کوچکتر و کم سکنه تر است، تقاضای زیادی وجود نداشت اما برای همین میزان نیز تمامی تعهدات انجام شده است.
 
وی با اشاره به مسکن مهر هشتگرد گفت: هشتگرد جز پروژه های بسیار مهم مسکن مهر در کشور و دارای فازهای متعددی است که تا فاز 7 شبکه ایجاد و بخش دسترسی برای استفاده مردم راه اندازی شده است.
به گفته وی، در این مسکن مهر حدود 4 هزار پورت و 16 هزار پورت در مرحله بعد نصب شده و اغلب تعهدات انجام شده است اما در این منطقه متقاضیانی نیز ثبت نام کرده اند که هنوز ساکن نشده اند و تعهدات این بخش هنوز اجرا نشده باقی مانده است.
 
مدیر مخابرات منطقه البرز با اشاره به وضعیت ارتباطی مسکن مهر ابریشم یادآور شد: در این پروژه به دلیل ناهماهنگی های بین سازمان های مختلف ارایه سرویس با تاخیر مواجه شد.
 
وی توضیح داد: در این منطقه علی رغم حفاری مخابرات و کابل کشی، سازمان های خدمات رسان دیگری با حفاری مجدد کابل های شبکه مخابرات را دچار آسیب کردند که این موضوع علاوه بر تاخیر انداختن ارایه سرویس، ضرر و زیان زیادی را متوجه مخابرات کرد.
 
به گفته همت زاده در این پروژه مسکن مهر هم اکنون شبکه اجرا و بخش دسترسی فراهم شده است که در نتیجه بخشی از تعهدات انجام شده و بخشی دیگر از تعهدات فیش های فروخته شده نیز در نوبت واگذاری است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.