سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 27, 2016
21:45 سه شنبه، 7ام دیماه 1395
کد خبر: 81761

بلندگوی معلق و شناور در هوا به نمایش گذاشته می شود

بلندگوی معلق و قابل حمل که همزمان با پخش صدای با کیفیت، با حالتی جادویی در هوا شناور می‌ماند در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ آمریکا به نمایش درمی آید.
کمپانی ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که جایی برای به نمایش گذاشتن فناوری‌های هیجان‌انگیز صنعت وسایل دیجیتالی است، بلندگوی پیشرفته و معلق خود را با مدل PJ۹ به نمایش خواهد گذاشت.
 
این بلندگوی بی‌سیم هیپنوتیزم‌کننده روی پایه خود در هوا شناور می‌ماند و علاوه بر کیفیت صدا دارای طراحی متفاوتی نیز است. این محصول چندکاره به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی را یکپارچه پخش کند و پادکست و دیگر محتوای صوتی را در خانه و بیرون از منزل نیز اجرا کند.
 
بلندگوی PJ۹ تأثیر دیداری بسیار شگرفی دارد که با استفاده از الکترومغناطیس قدرتمند داخل پایه به بلندگو امکان می‌دهد بدون تماس با هیچ چیزی، نه هیچ سطح خاص یا سیم خاصی، در هنگام پخش ویژگی منحصربه‌فرد خود را به نمایش گذارد.
 
در مرکز این محصول یک بلندگوی تک‌سویه ۳۶۰ درجه قرار دارد که طراحی آن از پره توربین الهام گرفته شده و صدای باس عمیق از ساب‌ ووفری را منتشر می‌کند که داخل پایه گنجانده شده است. بلندگوی معلق ال‌جی از فناوری Dual Passive Radiator برای بازتولید تون‌های دامنه متوسط و صداهای بالای واضح برخوردار است.
 
وقتی باتری ۱۰ ساعته این بلندگو رو به اتمام رود، این بلندگوی هوشمند به صورت خودکار پایین می‌آید تا به پایه خود نزدیک شود، روی آن بنشیند و در نهایت دوباره شارژ شود؛ البته، بدون اینکه اختلالی در تجربه شنیداری کاربر ایجاد شود و موسیقی را قطع کند. فناوری چندنقطه‌ای Multipoint نیز برای راحتی و کاربردهای متنوع افزوده شده تا کاربر بتواند بلندگوها را به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل کند.
 
Brian Kwon رئیس و مدیرعامل بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی می‌گوید: آخرین محصول ما در دسته وسایل صوتی پیشرفته بدون‌سیم است و ما بشدت خود را متعهد می‌دانیم مفاهیم و طراحی‌های جدید را کشف کنیم تا محصولات پیشرفته صوتی برای مشتریانمان در سرتاسر دنیا ارائه دهیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.