اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 18, 2017
13:44 شنبه، 30ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82444

نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء (IoTex ۲۰۱۷) از امروز،  به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.
مهدی روحانی نژاد، مدیر فروم اینترنت اشیاء ایران (IiF) با اشاره به فعالیت روزافزون مجموعه‌های مختلف در حوزه اینترنت اشیاء،  گفت: صنایع علاقه‌مند به افزایش میزان هوشمندی و بهره‌وری در فرآیند کاری و سازمان‌های بهره‌بردار از خدمات اینترنت اشیاء مانند صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی، مجموعه‌های درگیر در حوزه کنتورخوانی هوشمند، شهرداری‌ها، بخش سلامت، حمل‌ونقل و بیمه و هوشمندی ساختمان می توانند از نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء (IoTex ۲۰۱۷) بازدید کنند.
 
وی افزود: معمولا در نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ به واسطه گستردگی و تنوع زیاد شرکت‌های حاضر، امکان شناسایی و تعامل با اکوسیستم اینترنت اشیاء و شرکت‌های فعال در حوزه هوشمندسازی خدمات و صنایع وجود ندارد که فروم اینترنت اشیاء ایران در نظر دارد از امسال با برگزاری سالیانه این نمایشگاه در بهمن‌ماه هر سال این خلاء را پر کند.
 
 مدیر فروم اینترنت اشیاء ایران همچنین از اختصاص فضاهای اختصاصی برای استارتاپ‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء که از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند و همچنین چندین دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در نمایشگاه IoTex ۲۰۱۷ خبر داد.
 
 بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران از ۳۰ بهمن تا دوم اسفند ماه ۹۵ برای تمامی علاقه‌مندان این حوزه رایگان است. در این نمایشگاه، شرکت‌ها و نهادهای حاکمیتی فعال در حوزه IoT توانمندی‌ها و اقدامات خود را در یک سال گذشته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.