تلفن همراه

گوشی

March 1, 2017
20:51 چهارشنبه، 11ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82628

با MWC2017/ جدیدترین گوشی چینی در ۷ رنگ عرضه شد

جدیدترین گوشی پرچمدار کمپانی چینی با ۷ رنگ و با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ در نمایشگاه موبایل بارسلون عرضه شد.
کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلونا کشور اسپانیا از روز گذشته با معرفی جدیدترین فناوریهای روز دنیا در حوزه تلفن همراه کار خود را آغاز کرد.
 
کمپانی چینی هواوی در این کنگره، جدیدترین پرچمدارانش را (P۱۰ و P۱۰ Plus ) معرفی کرد. سری P‌ به عنوان پرچم دار گوشی های هواوی شناخته می شود که از جدیدترین فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری بهره می برد. امسال این کمپانی در گوشی های P۱۰ و P۱۰ Plus از رنگ‌بندی جدید و جذاب و دوربین‌های جلو و پشت لایکا با قابلیت‌های میان‌بر برای تجربه عکاسی پیشرفته‌تر استفاده کرده است.
 
ریچارد یو، مدیر هواوی گفت: «همانطور که تمدن و تکنولوژی همه جوانب دنیای ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند، ما نیز سعی کردیم محصولات جدیدی با تجربه کاربری تازه با قابلیت‌ها و بهبودهایی در راستای بهبود زندگی ارائه کنیم. بر این اساس هر دو گوشی P۱۰ و P۱۰ Plus به قابلیت‌های پیشرفته عکاسی لایکا و طراحی نوآورانه‌ سخت‌افزاری برای ارائه بهترین و قدرتمندترین تجربه کاربری توسعه یافته‌اند.»
 
دوربین پشتی P۱۰ از دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و ۱۲ مگاپیکسلی رنگی با f/۲.۲ تشکیل شده است. در گوشی P۱۰ plus نیز دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با f/۱.۸ قرار گرفته است. دوربین هر دو گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار هیبریدی پشتیبانی می‌کنند.
 
هواوی در این سری از گوشی‌هایش علاوه بر دوربین دوگانه پشتی، برای ساخت دوربین جلویی نیز با لایکا همکاری کرده است. هواوی دوربین این گوشی‌ها را با نام Leica Dual-Camera ۲.۰ Pro Edition  معرفی کرده است.
 
در طراحی این گوشی‌ها لبه‌های پنل پشتی انحنا دارند و این انحنا به خوبی با لبه‌های تراش‌خورده‌ فریم هماهنگ شده است. بدنه P۱۰ و P۱۰ plus، تمام‌ فلزی است و فقط نوار باریکی از شیشه در بخش پشت وجود دارد که دوربین و فلش LED روی آن قرار گرفته است.
 
هر دو گوشی P۱۰ و P۱۰ plus به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شده‌اند و از دستیار دیجیتال اندروید اسیستنت نیز بهره می‌برند. این گوشی‌ها در هفت رنگ سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز به بازار عرضه خواهند شد.
 
این دو گوشی به پردازنده اختصاصی هواوی Kirin ۹۶۰ مجهز شده‌اند که از ۸ هسته پردازشی تشکیل شده و با پردازشگر گرافیکی Mali-G۷۱ سازگار است. درهمین حال این گوشی‌ها به ترتیب از باتری ۳۲۰۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ هواوی برخوردارند.
 
هواوی همچنین در کنگره جهانی موبایل امسال از نسل دوم ساعت هوشمندش، Huawei Watch ۲ نیز رونمایی کرد؛ این ساعت طراحی ورزشی دارد و ترکیبی از فناوری‌های مدرن با استانداردهای صنعتی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.