تبلت

تلفن همراه

March 3, 2017
10:56 جمعه، 13ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82650

سامسونگ با گلکسی تب S3 و گلکسی بوک، نسل جدیدی از سرگرمی‌های همراه را معرفی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس در روز یک‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۳۹۵ در MWC2017 گلکسی تب ۳ و گلکسی بوک را معرفی کرد که تبلت‌هایی با طراحی زیبا و فناوری‌های محاسباتی پیشرفته هستند که تجربه موبایلی برتری را در اختیار شما می‌گذارند. برای علاقه مندان به محتوای دیجیتالی، گلکسی تب اس ۳ تجربه ویدیویی و بازی عالی را در کنار کاربردهای متنوع در مقام یک ابزار بهره وری ارائه می کند در حالیکه گلکسی بوک نیز قدرت محاسباتی حرفه ای و بهینه ای را برای کار و بازی فراهم می کند.
 
گلکسی تب اس ۳ دارای یک نمایشگر Super AMOLED ۹.۷ اینچی است و گلکسی بوک نیز در دو نسخه با نمایشگر TFL LCD ۱۰.۶ اینچی و Super AMOLED ۱۲ اینچی عرضه می شود. 
این تبلت های جدید در کنگره جهانی موبایل رونمایی شده و فنآوری های برجسته مجموعه گلکسی از جمله موارد زیر را در خود دارند:
 
محتوای ویدیویی HDR: گلکسی تب اس ۳ و گلکسی بوک ۱۲ اینچی از ویدیو به فرمت HDR (رنگ ۱۰ بیت) برای رنگ های کاملا واقعی و محتوای دیجیتالی دقیق، پشتیبانی می کنند. 
 
سامسونگ فلو: سامسونگ فلو امکان استفاده در حال حرکت با دستگاه‌های سامسونگ را  بدون بروز مشکلی فراهم می کند. برای ورود  امن و ایمن، سامسونگ فلو از تایید بیومتریک استفاده کرده و می تواند بصورت بی سیم به ابزارهای سازگار با خود متصل شده و اسناد را از یک دستگاه موبایلی به یک تبلت منتقل کند. این دستگاه همچنین اعلانات پیام ها را به صورتی  هماهنگ می‌کند که کاربر هرگز پیام متنی مهمی را چه در صورت استفاده از گوشی هوشمند، چه تبلت، از دست ندهد. 
 
بازتعریف S Pen: برای یک تجربه نوشتاری طبیعی، قلم اس نوک کوچک 0.7 میلی متری و حساسیت بیشتر نسبت به فشار دارد. قلم اس همچنین دارای قابلیت های مناسب دیگری مانند یادداشت برداری در حالت صفحه خاموش (Screen Off Memo) برای یادداشت برداری سریع، حاشیه نویسی پی دی اف (PDF Annotation) برای ویرایش ساده و طراحی سطح حرفه ای با ابزارهای پیشرفته طراحی است.
 
هردوی این تبلت ها از فنآوریهای پیشرفته سامسونگ در مجموعه گلکسی شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب با فوکوس خودکار و دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو برای عکس هایی با کیفیت بالا بهره می برند. این تبلت ها همچنین دارای حافظه افزوده و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و امکان شارژ سریع هستند که تا ۱۲ ساعت پخش ویدیو روی گلکسی تب اس ۳ و ۱۰.۵ ساعت پخش ویدیو روی سامسونگ بوک (۱۲ اینچی) است. هردوی این ابزارها از صفحه‌کلیدهای Pogo استفاده می‌کنند. این صفحه‌کلیدها نه نیاز به شارژ دارند نه نیاز به برنامه جانبی برای اتصال به تبلت. 
 
دی جی ک، رئیس بخش تجارت ارتباطات موبایل شرکت سامسونگ الکترونیکس می گوید «ما در سامسونگ متعهد به توسعه مرزهای تجربه موبایلی و محاسباتی با ارائه بهترین محصولات در رده های خود هستیم که نیازها و تقاضاهای متنوع کاربران را برآورده کنند. مجموعه تبلت های جدید ما با فناوریهای برجسته ای ساخته می شوند که تجربه ای سازنده و متنوع را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و برای کاربران در خانه، در حال حرکت یا در محل کار طراحی شده اند».
 
سامسونگ گلکسی تب اس ۳: بهینه برای سرگرمی اما با کاربردهای متنوع
سامسونگ گلکسی تب اس ۳ سرگرمی های موبایلی را به سطح جدیدی برده و تجربه ای سینمایی را با پخش ویدیوی 4K و نمایشگر عالی Super AMOLED خود فراهم می کند. علاوه بر این گلکسی تب اس ۳ اولین تبلت سامسونگ است که به چهار بلندگوی استریو که توسط شرکت AKG تنظیم شده‌اند، مجهز شده. با وجود شرکایی مانند آمازون، امکان دسترسی فوری به ویدیوی اصلی HDR نیز فراهم می شود. 
 
دستگاه گلکسی تب اس ۳ که برای بازی بهینه شده است شامل Vulkan API برای گرافیک برتر و لانچر بازی برای رابط کاربری بهینه و تجربه بازی شخصی سازی شده می شود و البته حالت هایی مانند مزاحم نشوید هم برای جلوگیری از اختلال در روند بازی دارد. 
 
دستگاه گلکسی تب اس ۳ با داشتن قلم اس بهینه به کاربران امکان بهره وری، خلاقیت و انجام همزمان چند کار را می دهد. دستگاه گلکسی تب اس ۳ برای متصل نگه داشتن مداوم کاربران در کنار شارژ سریعتر و عمر باتری بالاتر طراحی شده است.
 
سامسونگ گلکسی بوک قدرت و عملکردی بهینه و طراحی دو در یک
دستگاه سامسونگ گلکسی بوک که در دو نسخه ۱۰.۶ و ۱۲ اینچی عرضه شده است برای کار در حال حرکت افراد کارآمدی طراحی شده است که به دنبال ابزار محاسباتی قدرتمندی هستند که وابسته به دسکتاپ نباشد. سامسونگ گلکسی بوک سبک بوده و با داشتن فرمی چندمنظوره براحتی قابل تبدیل به یک نوت بوک است.
 
سامسونگ گلکسی بوک ۱۲ اینچی برای عملکرد سطح تجاری مجهز به یک پردازنده Intel® Core™ i5 نسل پنجم دو هسته ای ۳.۱ گیگاهرتزی و نسخه ۱۰.۲ اینچی آن نیز مجهز به پردازنده Intel® Core™ m3 دو هسته ای ۲.۶ گیگاهرتزی است. 
 
گلکسی بوک که بر اساس سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است بطور کامل از مایکروسافت آفیس دسکتاپ برای حداکثر بهره وری پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین مجهز به صفحه کلیدی بزرگتر و چندکاره تر با کلیدهای قابل تفکیک است تا کاربران بتوانند براحتی و مانند کامپیوترهای سنتی تایپ کنند.
 
جدول خصوصیات سامسونگ گلکسی تب اس ۳ و گلکسی بوک (۱۰.۶ و ۱۲ اینچی)
 

 

گلکسی تب S3

گلکسی بوک سامسونگ

۱۰.۶ اینچی

گلکسی بوک سامسونگ

۱۲ اینچی

 

 

 

9.7” Super AMOLED QXGA (2048×1536)

10.6" TFT FHD (1920×1280)

12" Super AMOLED FHD (2160×1440)

 

 

صفحه نمایش

Qualcomm® Snapdragon™ 820

Quad Core 2.15GHz + 1.6GHz

7th Gen Intel® Core™ m3 processor, Dual Core 2.6GHz

7th Gen Intel® Core™ i5 processor, Dual Core 3.1GHz

 

 

تراشه

LTE Cat.6 (300Mbps)

LTE Cat.6 (300Mbps)

LTE Cat.6 (300Mbps)

 

 

پشتیبانی از LTE

4GB + 32GB

microSD up to 256GB

4GB + 64GB/128GB eMMC

microSD up to 256GB

4GB+128GB SSD
/ 8GB+256GB SSD

microSD up to 256GB

 

 

حافظه

13MP AF + 5.0MP, Flash

5MP FF

13MP AF + 5MP

 

 

دوربین

USB 3.1(Type-C)

USB 3.1(Type-C),

Micro SD

USB 3.1(Type-C) x 2ports,
Micro SD

 

 

درگاه

Accelerometer, Hall Sensor, RGB Sensor, Finger print Sensor, Gyro Sensor, Geometric Sensor

Accelerometer, Hall, Light

Accelerometer, Hall, Light

 

 

سنسورها

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2X2 MIMO, Wi-Fi Direct, Bluetooth® 4.2

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2X2 MIMO, Bluetooth® 4.1 BLE

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2X2 MIMO, Bluetooth® 4.1 BLE

 

 

اتصالات بی‌سیم

GPS + GLONASS, BEIDOU, GALILEO

GPS + GLONASS

GPS + GLONASS

 

 

GPS

237.3 x 169.0 x 6.0mm 429g(Wi-Fi) / 434g(LTE)

261.2 x 179.1 x 8.9 mm,
640g(Wi-Fi) / 650g(LTE)

291.3×199.8x7.4mm,

754g(Wi-Fi / LTE)

 

 

ابعاد و وزن

6,000mAh,

Fast Charging

30.4W / up to 10hrs,

Fast Charging

39.04W / up to 10.5hrs,

Fast Charging

 

 

باتری

Android 7.0

Windows 10

Windows 10

 

 

سیستم‌عامل

Samsung Smart Switch, Samsung Notes, Air Command, Samsung Flow

Samsung Notes, Air Command, Samsung Flow

Samsung Notes, Air Command, Samsung Flow

 

 

سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های سامسونگ

Recording: 4K (3840×2160) @ 30fps

Playback: 4K (3840×2160) @ 60fps

Recording: FHD(1920X1080) @30fps

Playback: 4K(3840X2160) @30fps

Recording: FHD(1920X1080) @30fps

Playback: 4K(3840X2160) @60fps

 

 

ویدئو

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.