April 18, 2017
19:44 سه شنبه، 29ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82993

Sony Mobile در گردهمایی اختصاصی رسانه‌های منطقه‌ای در دبی، Xperia XZ Premium را به نمایش گذاشت

بیش از 180 نفر از اصحاب رسانه و افراد تأثیرگذارِ منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا توانستند نخستین ویدیوی با حرکت بسیار آهسته‌شان را در گردهمایی #Xperia960ضبط کنند.
Xperia XZ Premium در xx و در منطقه در پایان خرداد ماه و با قیمت تقریبی 2.5 ملیون تومان در دسترس خواهد بود.
 
Xperia_XZ_Premium_black_dualview.png
دبی، ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ – Sony Mobile Communications خاورمیانه و آفریقا، Xperia XZ Premium، تازه‌ترین تلفن هوشمند برندهٔ جایزه‌اش، را در حضور 180 نفر از اصحاب رسانه از سرتاسر منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا در گردهمایی اختصاصی #Xperia960 در دبی به نمایش گذاشت. #Xperia960 که بزرگ‌ترین رویداد از این نوع بود، نخستین ضبط ویدیو با حرکت بسیار آهسته در یک تلفن هوشمند را با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه امکان‌پذیر ساخت. این سرعت چهار برابر آهسته‌تر از هر تلفن هوشمند دیگری است و جزئیاتی را به تصویر می‌کشد که از چشم انسان پنهان می‌ماند.
 
Jason Smith- VP MEA.JPG
رویداد #Xperia960 و برنامه‌های آن به‌طور زنده از سالن The Annex برج خلیفهٔ دبی برای بینندگان منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا پخش شد. Sony Mobile چهار فعالیت برای تست فیلم برداری حرکت بسیار آهسته، در این رویداد در نظر گرفته بود. این فعالیت‌ها با نام‌های «سقوط امن»، «تونل باد کاغذرنگی»، «توپ جهنده رنگی» و «سقوط بادکنگ آب» نام‌گذاری شده بودند. مهمانان با ورود به هر یک از این فعالیت‌ها، محو اجرای آن‌ها می‌شدند و از آن‌ها با Xperia XZ Premium با حرکت بسیار آهسته فیلم‌برداری می‌شد و به‌صورت زنده پخش می‌شد. 
 
Xperia_XZ_Premium_silver_dualview.png
هیده‌یوکی فورومی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications در مراسم افتتاحیهٔ #Xperia960 گفت: «ما در Sony Mobile  به خلق محصولات و خدماتی هوشمند و با قابلیت شخصی‌سازی فزاینده که شما را به یکدیگر متصل می‌کنند و به بخشی ضروری و دوست‌داشتنی از زندگی شما بدل می‌شوند، پایبندیم. ما به این دیدگاه متعهدیم و به فراتر بردن مرزهای ارتباطات از طریق فناوری‌های پیشرو ادامه می‌دهیم. تلفن هوشمند جدید ما دستگاهی است که فناوری و مشخصات پیشرفته را به‌معنای واقعی در خود دارد و مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا در جهانی الهام‌گرفته از فناوری موبایل زندگی کنند. بسیار خرسندم که ورودXperia XZ Premium  به بازار خاورمیانه تا پایان آوریل را اعلام می‌کنم.»
 
Xperia960-.jpg
Xperia XZ Premium مجهز به سیستم دوربین ‎ Motion Eye™‎متعلق به Sony است که نخستین ضبط و بازپخش ویدیو با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه در یک تلفن هوشمند در جهان را که چهار برابر کندتر از هر تلفن هوشمندی دیگری است، امکان‌پذیر ساخته است. دوربین آن به‌قدری پیشرفته است که می‌تواند حرکاتی را که از جشم انسان پنهان می‌ماند، به تصویر بکشد. این گوشی همچنین دارای یک نمایشگر زیبای 4K HDR، سرعت دانلود بسیار بالا، طراحی حلقوی خیره‌کننده و قابلیت‌های هوشمند دیگر است.
 
Xperia XZ Premium موفق به دریافت بیش از ۳۰ تقدیر و جایزه شامل «بهترین تلفن هوشمند یا دستگاه متصل جدید در کنگرهٔ جهانی موبایل ۲۰۱۷» در مراسم سالانهٔ اهدای جوایز جهانی موبایل (جوایز Glomo) از سوی انجمن GSM شد.
 
قیمت و زمان عرضه
Sony Mobile Xperia XZ Premium از پایان خرداد 1396 در فروشگاه‌های معتبر با قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان درهم در دسترس خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.