تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 21, 2017
22:33 جمعه، 1ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83047

تجهیز برخی روستاها به دستگاه‌های خودپرداز

در راستای تحقق دولت الکترونیکی در کشور، برخی روستاها طبق قرارداد منعقد شده با پست بانک ایران، به دستگاه‌های خودپرداز (ATM) مجهز می‌شوند.
 
به گفته مدیران وزارت ارتباطات، شفافیت در پرداختها به عنوان یکی از موارد مهم در وزارت ارتباطات در اولویت قرار داشته و این شفافیت در عملکرد طوری بوده که حتی یک مورد هم در موضوع  حقوق‌ها و دریافتهای غیر متعارف در وزارت ارتباطات مطرح نشده و این موضوع به دلیل این است که تمام پرداختها به صورت دقیق و شفاف و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری انجام می شود.
 
در همین راستا  مهدی راسخ – معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات – با اشاره به اینکه امسال، سال پایانی دولت یازدهم است، تاکید کرده است: ما در مقابل دولت و مردم مسئول هستیم و باید فعالیتهای خود را با جدیت در جهت تحقق برنامه‌های مصوب سال ۹۶ پیگیری کنیم.
 
به گفته او مدیران استانی وزارت ارتباطات، مسوولان دولت الکترونیک در استان‌ها هستند و با توجه به اینکه عملکرد دولت الکترونیک در دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود، وزارت ارتباطات به عنوان متولی این کار باید در رتبه برتر قرار گیرد و با توجه به اهمیت موضوع دولت الکترونیک، این موضوع  باید با جدیت در استان‌ها پیگیری شود.
 
در همین راستا طبق قرارداد منعقد شده با پست بانک ایران، برخی روستاها به دستگاه های خودپرداز (ATM) مجهز می‌شوند و وظیفه نظارت بر عملکرد این دستگاه‌ها با مدیران استانی این وزارتخانه است، چراکه در آینده این سرویس جزء مطالبات روستائیان قرار می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.