اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 27, 2017
13:55 شنبه، 6ام خردادماه 1396
کد خبر: 83322

چاشنی روزانه با طعم گیگابایت؛ در مسابقه گیگاشات شرکت کنید

امروزه اولین وسیله ای که ما ساعت های زیادی به آن مشغول نگه می دارد و جز جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده اند وسایل الکترونیکی هستند که ما به سلیقه خود یا به صورت پیش فرض نرم افزاری دارای چیدمان خاصی هستند، این بار گیگابایت قصد دارد تا کمی در جریان حال و هوای روزانه شما قرار بگیرد شما می توانید با اشتراک گذاری اسکرین شات از بکگراند موبایل یا کامپیوتر خود و با استفاده از هشتگ #gigashot و #گیگاشات در اینستاگرام با عضویت در شبکه های اجتماعی گیگابایت در این مسابقه شرکت کنید.
 
 
img1.jpg
این ششمین مسابقه از مجموعه مسابقات گیگابایت در سال ۱۳۹۶ هست که امیدواریم شما کاربران با شرکت در این مسابقه و ارسال تصاویر خود باعث جذاب تر شدن و اشتراک گذاری حال و هوای روزانه خود با ما باشید کمپانی گیگابایت که یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات سخت افزاری، همچون مادربرد و کارت گرافیک است و با ارائه تکنولوژی های منحصر به فرد است، از شما کاربران عزیز دعوت می کند با عضویت در شبکه های اجتماعی ما از مسابقات آتی مطلع شوید. 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.