اپراتورها

تلفن همراه

May 27, 2017
19:35 شنبه، 6ام خردادماه 1396
کد خبر: 83335

ایرانسل برای سازمان‌های بزرگی مثل بانک‌ها چه سرویس‌هایی دارد؟

یکی از دغدغه‌های بزرگ سازمان‌ها، امنیت در تبادل اطلاعات داخلی و محرمانه است. گاهی دسترسی افراد خارج از سازمان به این اطلاعات خسارات جبران‌ناپذیری برای مجموعه ایجاد خواهد کرد؛ اما چگونه می‌توان در برابر این تهدید از یک سازمان محافظت کرد؟
 
سرویس شبکه امن همراه
با استفاده از سرویس شبکه امن همراه یا گروهی از سیم‌کارت‌ها، در قالب یک شبکه خصوصی مجازی روی شبکه تلفن همراه ایرانسل با هم تبادل اطلاعات خواهند داشت. مشترکان ایرانسل با استفاده از این سرویس می‌توانند از طریق سیم‌کارت‌های ایرانسل و در یک کانال ارتباطی امـن و اختصاصی، بدون وابستگی به اینترنت، بـه شبکه داخلی خود در نقـاط مختلف کشـور متصل شده و اطلاعات موردنیاز را بـه سرورهای داخلی خود منتقل کند. در حال حاضر، این سرویس علاوه بر شبکه نسل دوم تلفن همراه، بر بستر کلیه فناوری‌های شبکه پهن باند ایرانسل نیز ارائه می‌شود.
 
این سرویس از طریق ایجاد درگاه امن، مستقل و مجزا بر بستر شبکه ایرانسل، تبادل اطلاعات را در هرلحظه و از هر مکان به‌ویژه برای سازمان‌هایی که امنیت اطلاعات برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، مانند بانک‌ها، سازمان‌های عمومی و دولتی، شرکت‌های بیمه و… تسهیل می‌کند.
 
این خدمت که مورد اقبال بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار گرفته است بر بستر تمامی شبکه‌های پهن باند ایرانسل اعم از نسل ۲، ۳ و ۴ قابل‌ارائه است.
 
ازجمله کاربردهای این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان
ایجاد دسترسی به سرورهای مرکزی سازمان برای دور کاری و یا کارکنان سازمان‌های غیرمتمرکز مانند شرکت‌های فروش و توزیع
پایش هوشمند مصرف ماشین‌آلات و تجهیزات مدیریت منابع و انرژی مانند کنتورهای برق، آب، گاز
پایش سامانه‌های بهداشت عمومی و سلامت از راه دور
دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های امنیتی و هشداردهی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه
 
تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل
مجموعه خدمات تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل با قابلیت‌های جدید و پیشرفته می‌توانند ابزار بسیار مناسبی برای انتقال پیام به مخاطب مربوطه، با هزینه کمتر و اثربخشی بیشتری باشند. مؤسسات بزرگ مانند بانک‌ها و شرکت‌های بیمه و یا حتی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نظیر فروشگاه‌ها، خرده‌فروشی‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی و… می‌توانند به‌صورت هدفمند و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مخاطب موردنظر مانند سن، جنسیت و… پیام‌های خود را ارسال کنند.
 
در حال حاضر از میان سرویس‌های این مجموعه، سرویس پیام پایان تماس (EoCN) با شرایط ویژه به متقاضیان عرضه خواهند شد؛ بر این اساس متقاضیان می‌توانند با خرید هر تعداد پیام از حداقل «۵۰ درصد تخفیف» و در صورت افزایش تعداد سفارش از «تخفیفات پلکانی» نیز بهره‌مند شوند.
 
ویژگی‌ها و مزایا محصولات تبلیغاتی ایرانسل:
 
امکان تنظیم هدفمند پیام‌های تبلیغاتی بر اساس موقعیت مکانی مشترکین و سایر ویژگی‌های آنان
پاسخ فوری و امکان مشاهده سریع توسط کاربر
سهولت در استفاده
بازاریابی مستقیم که برقراری ارتباط مستقیم سامانه تبلیغاتی تلفن همراه را با کاربران ایجاد می‌کند
پیگیری پاسخ کاربر که شامل درک بهتر و تحلیل راحت‌تر رفتار کاربران می‌شود
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.