بازی

فناوری اطلاعات

June 7, 2017
18:09 چهارشنبه، 17ام خردادماه 1396
کد خبر: 83515

گرد‌همایی ناشران بین‌المللی برای داوری بازی‌های ایرانی

21 داور بین‌المللی، بازی‌های ایرانی را در مسابقه Development Awards، که در نخستین نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران Tehran Game Convention برگزار می‌شود، قضاوت خواهند کرد.
 
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه Development Awards با هدف کمک به بهتر دیده شدن بازی‌های ایرانی در میان ناشران بین‌المللی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد زمینه همکاری میان تولیدکنندگان داخلی و ناشران بین‌المللی به عنوان یکی از اهداف اصلی TGC، برگزار می‌شود.
 
در همین راستا هیات مشاوران و دبیرخانه برگزاری نمایشگاه TGC، 21 نفر از از فعالان مطرح بین‌المللی که در حوزه انتشار و خرید بازی‌های رایانه‌ای نیز فعال هستند را به عنوان داور این رویداد برگزیده است.
 
در میان داوران مسابقه Development Awards، نام افرادی چون Samuel Gatte از نامکو باندای، Peter Ridgway از کینگ، Nikola Cavic از شرکت Nordeus، Robert Pantow از شرکت Active gaming media، Risa Cohen از شرکت RCProductions و Phil Elliot از شرکت Square Enix به چشم می‌خورد. برای آشنایی با تمام داوران این مسابقه می‌توانید به نشانی tehrangamecon.com/juries مراجعه کنید.
 
در نخستین دوره برگزاری این مسابقه، بازی‌های ایرانی که پیشتر در استورهای خارجی (Steam, App Store, Google Play,..) منتشر نشده‌اند، به داوری گذاشته می‌شوند. در پایان نیز بهترین بازی موبایل و بهترین بازی کنسول/کامپیوتر و همچنین یک بازی کامپیوتر و یک بازی موبایل به عنوان Most Innovative & Original Game معرفی می‌شوند. در مدت زمان تعیین شده برای ارسال اثر به دبیرخانه‌ی این مسابقه بیش از ۱۰۰ اثر ارسال شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.