تلفن همراه

گوشی

July 4, 2017
21:53 سه شنبه، 13ام تیرماه 1396
کد خبر: 83810

انتخاب گلکسی S8 و S8+ سامسونگ به عنوان بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2017 شانگهای

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ جایزه بهترین گوشی هوشمند را از مراسم جوایز موبایل آسیا (AMO) دریافت کرده‌اند. این جوایز هرساله در جریان بزرگترین رخداد موبایلی آسیا یعنی "کنگره جهانی موبایل شانگهای" به تاثیرگذارترین نوآوری‌های عرصه موبایل اهدا می‌شود. 
 
کنگره جهانی موبایل شانگهای امسال با هماهنگی GSMA و از تاریخ 28 ژوئن تا اول جولای برگزار شد. این رویداد بهترین فرصت برای ا‌هالی صنعت موبایل و شرکت‌های پیشرو آسیاست تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و در عین حال به بازدیدکنندگان نیز فرصت می‌دهد تا نیم نگاهی به آینده فناوری‌های موبایل داشته باشند.
 
مراسم اهدای جوایز امسال بعدازظهر روز 28 ژوئن در سالن داگوآن شهر پودانگ در شانگهای برگزار شد. با اهدای این جوایز از شرکت‌هایی تقدیر می‌شود که محصولات و خدمات موبایلی آنها شامل نوآوری‌هایی استثنایی باشند.
 
انتخاب «بهترین گوشی هوشمند» توسط گروهی از برترین روزنامه‌نگاران، تحلیلگران و چهره‌های تاثیرگذار بازار موبایل انجام می‌شود که نامزدهای این جایزه را بر اساس انواع معیارهای مختلف از طراحی فیزیکی و تجربه کاربری تا عملکرد، سادگی کاربرد، ارزش در مقایسه با قیمت و نوآوری‌های ناب، ارزیابی می‌کنند.
 
گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ با هدف ارایه تجربه‌ای بدون مرز با گوشی هوشمند طراحی شده و مجهز به نمایشگر بدون حاشیه، لبه‌هایی خمیده و صفحه نمایش بدون مرز هستند که به کاربران امکان می‌دهد تا سطحی جدید از عملکرد و راحتی را تجربه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.