اپراتورها

تلفن همراه

July 5, 2017
21:09 چهارشنبه، 14ام تیرماه 1396
کد خبر: 83840

همراه اول رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات

در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت، همراه اول موفق به کسب رتبه اول تعهد به کیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
 
سومین کنفرانس بین المللی کیفیت، سه شنبه ۱۳ تیرماه با حضور دکتر محمود نوابی معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، دکتر سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دکتر علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، دکتر رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملى بهروه ورى، مهندس حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دکترجهانبخش سنجابی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
 
انجمن حامیان استاندارد و کیفیت، با هدف اجرای برنامه های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استاندارد سازی، این همایش را برگزار کرد که همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور شد.
 
ارتقای بهره وری و رقابت پذیری محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات با کیفیت، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاه های تولیدی به دانش فنی روز، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، تبیین شاخص استاندارد و کیفیت در خصوص سازمان های خدمات محور از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان شده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.