July 11, 2017
9:57 سه شنبه، 20ام تیرماه 1396
کد خبر: 83931

رایتل تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی خود را به دقیقه‌ای 299 ریال رساند

rightel postpaid new tariff 96-4-20.jpg

پس از اعلام کاهش تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی ایرانسل به دقیقه‌ای 333 ریال، رایتل با کاهش چشمگیر تعرفه مکالمات برای مشترکین سیم کارت های دائمی خود، این تعرفه را به دقیقه‌ای 299 ریال رساند.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با کاهش تعرفه مکالمات مشترکین سیم کارت های دائمی رایتل به دقیقه ای 299 ریال، این اپراتور عملا پایین ترین تعرفه مکالمه تلفن همراه کشور را به مشترکین دائمی خود و مشترکین سیم کارت های دائمی سایر اپراتورها که به این اپراتور ترابرد میکنند عرضه کرد.

هفته گذشته، ایرانسل با برپایی یک نشست خبری از کاهش تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی خود از دقیقه ای 499 ریال به دقیقه ای 333 ریال و کاهش قیمت سیم کارت دائمی به 60 هزار تومان با قابلیت خرید اقساطی طی سه ماه خبر داده بود.

در حال حاضر تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه (همراه به همراه و همراه به تلفن ثابت) از طریق سیم کارت های دائمی همراه اول 570 ریال و برای تماس با سایر اپراتورها دقیقه ای 625 ریال است. این در حالی است که این تعرفه برای هر نوع تماس داخل و خارج شبکه از طریق سیم کارت های دائمی ایرانسل دقیقه ای 333 ریا و از طریق سیم کارت های دائمی رایتل 299 ریال محاسبه می شود.

تعرفه ارسال پیامک با نوشتار انگلیسی از طریق سیم کارت های دائمی همراه اول 232ریال، از طریق سیم کارت های دائمی ایرانسل 160 ریال و از طریق سیم کارت های دائمی رایتل 159 رایل به ازای هر پیامک محاسبه میشود. این تعرفه برای ارسال پیامک با نوشتار فارسی از طریق سیم کارت دائمی همین اپراتورها به ترتیب 99 ریال برای همراه اول، 89ریال برای ایرانسل و 88 ریال برای رایتل می باشد. 

تعرفه مصرف آزاد هر کیلوبایت دیتا برای مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول، ایرانسل و رایتل 4 دهم ریال و برای مشترکین دائمی رایتل در ساعات کاهش مصرف یک دهم ریال محاسبه می شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.