اپلیکیشن

تلفن همراه

July 18, 2017
18:48 سه شنبه، 27ام تیرماه 1396
کد خبر: 84067

پخش زنده بازی‌های موبایلی با طراحی یک نرم افزار جدید

شرکت سامسونگ برنامه موبایلی تازه‌ای را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد، جریان اجرای بازی‌های موبایلی مختلف را در اینترنت و از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
این برنامه موبایلی که Game Live نام دارد، با گوشی های گلکسی جدید سامسونگ سازگاری دارد و البته بر روی نسخه 6 اندروید و نسخه های پیشرفته تر این سیستم عامل قابل نصب و اجراست.
 
با نصب برنامه یاد شده و اجرای آن در زمان بازی کردن با گوشی می توان جریان بازی را در فیس بوک، توییچ، یوتیوب و … به اشتراک گذاشت.
 
در محیط این برنامه می توان از میکروفون گوشی به منظور چت کردن با دوستان هم استفاده کرد. حداکثر مدت زمان ذخیره سازی جریان بازی از طریق این برنامه 200 دقیقه یا 4 گیگابایت است و هر یک از این دو محدودیت که ابتدا حاصل شود، ابتدا اعمال می شود.
 
سامسونگ مدتی است به تولید برنامه های موبایلی اختصاصی روی آورده و از جمله برنامه هایی را برای تبادل ایمیل و گوش کردن و مدیریت موسیقی عرضه کرده است.
 
گفتنی است فهرست بازی های مورد استفاده کاربر در محیط این برنامه قابل مشاهده است و پس از اجرای هر یک ضبط و به اشتراک گذاری داده های آنها ممکن می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.