سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 25, 2017
15:33 سه شنبه، 3ام مردادماه 1396
کد خبر: 84189

تازه‌ترین راهکارهای تجاری-نمایشی سامسونگ

بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر ایران شناخته می‌شود، سامسونگ الکترونیکس جدیدترین نمایشگرهای حرفه‌ای و مانیتورهای تجاری خود را در غرفه‌اش به نمایش گذاشته است.
 
سامسونگ در این دوره از نمایشگاه الکامپ، جدیدترین نمایشگرهای تجاری شامل نمایشگر ۵۵ اینچی Outdoor، ویدئو وال‌ها، جدیدترین نوع از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، اولین مانیتور خمیده گیمینگ جهان با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه و در نهایت نسخه بروز و پیشرفته‌ای از راهکار سامانه اسمارت ساینیج MagicINFO  را به معرض نمایش گذاشته است. 
 
حرفه‌ای‌های همیشه حاضر
نمایشگرهایoutdoor  یکی از انواع نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ هستند که با تجهیز به ویژگی‌هایی همچون استاندارد ضد آب و گردوغبار با IP56، روشنایی بالا، پنل ضد تابش  و کالیبراسیون پیشرفته به محصولاتی کارآمد، قدرتمند و مناسب برای نمایش تبلیغات و تصاویر در فضاهای عمومی مبدل شده‌اند.
 
نمایشگرهای outdoor  سامسونگ در دسته نمایشگرهای اسمارت ساینیج‌ قرار می‌گیرند، این نمایشگرها به کمک پنل LED قادرند تا تصاویر را با طیف گسترده‌ و با شدت روشنایی ۲۵۰۰ نیت و تنوعی از رنگ‌ها نمایش دهند. صفحه نمایش outdoorها به گونه‌ای طراحی شده که در هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی از نظر روشنایی، تصاویری چشم‌نواز و با بالاترین وضوح و کیفیت را به چشم مخاطبان منتقل کند.
 
بدنه مقاوم و ضد ضربه و خش یکی دیگر از ویژگی‌های خاص نمایشگرهای outdoor  سامسونگ است. این نمایشگرها دارای صفحه ضد ضربه‌ بوده که با یک لایه محافظ برای حفاظت در مقابل مواد شیمیایی و رنگ پوشیده شده است. توان کارکرد در دمای منفی ۳۰ درجه و بالای ۵۰ درجه یکی دیگر از قابلیت‌های خاص این نمایشگر‌هاست.
 
سامسونگ در نمایشگاه الکامپ امسال مدل ۵۵ اینچی نمایشگرهای outdoor   را به غرفه خود آورده است.
 
قاب‌های دیواری 
نمایشگرهای ویدئو وال (video wall) یکی دیگر از محصولاتی هستند که سامسونگ در غرفه خود به نمایش گذاشته است، این نمایشگرها به کمک قابلیت‌ شخصی‌سازی بالای محتوا، ضخامت ۳.۵ میلی‌متری و روشنایی ۷۰۰ نیت پنل به دستگاهی کارآمد برای پخش انواع تصاویر و محتوای تبلیغاتی، هنری، اطلاع‌رسان و… تبدیل شده‌اند.
 
ضخامت نازک و ابعاد مناسب، نمایشگرهای ویدئو وال را به قاب‌های نقاشی شبیه کرده است که بر زیبایی  دیوارهای هر کسب‌و‌کاری می‌افزاید. ضمن اینکه ویدئو وال‌ها از جمله نمایشگرهای حرفه‌ای هستند که می‌توانند محتوا را در دو شکل افقی و عمودی پخش کنند.
روشنایی ۷۰۰ نیت و پنل ضدانعکاس ویدئو وال‌ها موجب شده تا این نمایشگرها کارآیی بالایی را در نمایش تصاویر شفاف و واضح از خود نشان دهند.
 
راهکارهای دیجیتال ساینیج
سامسونگ امسال جدیدترین نمایشگر اسمارت ساینیج (standalone) را به الکامپ بیست‌وسوم آورده است. این نمایشگر با تجهیز به سیستم ‌عامل تایزن (Tizen) و بهره‌ بردن از پردازنده پیشرفته، کار پردازش تصویر را با قدرت بیشتری انجام می‌دهد. 
 
این نمایشگرها با برخورداری از پنلی با قابلیت کار مداوم ۲۴ و ۱۶ ساعت در شبانه‌روز و امکان به اشتراک‌گذاری و شخصی‌سازی آسان محتوا، حذف سایر هزینه‌های جانبی تبلیغاتی و در نتیجه افزیش بهره‌وری را در پی خواهند داشت.
 
روشنایی ۵۰۰ نیت و رزولوشن فول‌اچ‌دی به همراه نرخ کنتراست بالا، این نوع از نمایشگرهای اسمارت ساینیج را در زمره دستگاه‌های باکیفیت و مقرون‌به صرفه برای خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و… قرار داده است.
 
در کنار این محصولات، مانیتور گیمینگ C27FG70 سامسونگ و نسخه جدید راهکار تجاری MagicINFO دیگر محصولات غرفه سامسونگ را تشکیل می‌دهند.
 
MagicINFO راهکاری‌ست که به منظور کنترل و اشتراک راحت و بدون دردسر محتوا طراحی شده است، این راهکار کاربران را قادر می‌سازد تا تعداد زیادی از نمایشگرهای حرفه‌ای را به سادگی کنترل و محتوای آن را تغییر دهند. 
 
C27FG70 دیگر میهمان جدید الکامپ بیست‌وسوم است، این مانیتور اولین مانیتور گیمینگ جهان به شمار می‌رود که با پنلی خمیده طراحی و عرضه شده است. انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری پنل، زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع ۱ میلی‌ ثانیه‌ و نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی باعث شده تا C27FG70 تجربه متمرکز و بی‌نظیری از بازی‌های کامپیوتری را به کاربران منتقل کند.
 
مجموع این محصولات از غرفه سامسونگ در الکامپ بیست‌وسوم، نمایشگاهی متنوع و رنگارنگ از نمایشگرها و مانیتورها ساخته است.
 
برای مشاهده این محصولات در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران می‌توانید به سالن 44A (خیلج فارس) و غرفه شماره ۹۰۱ مراجعه کنید. این نمایشگاه از ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.