رگولاتوری

July 28, 2017
18:13 جمعه، 6ام مردادماه 1396
کد خبر: 84269

سراییان: با اجرای طرح تربیت 110 مدیر شایسته تجربه و دانش بین المللی در شرکت بومی سازی می شود

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، فراگیری دانش و تجربه بین المللی از یک سو و پیاده سازی آن از سو دیگر را دو مولفه لازم اجرای برای طرح تربیت 110 مدیر شایسته دانست و گفت: این طرح  می تواند در حل مسایل حوزه های مختلف شرکت موثر باشد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سراییان  با اشاره به اینکه امروز یکی دیگر از برنامه ها ی ره نگاشت که برروی کاغذ آمده بود را به اجرا می گذاریم گفت: برای تحقق چشم انداز ترسیم شده و رسیدن به کلاس جهانی اجرای این طرح یک ضرورت است.
 
وی با اشاره به تحولات جدید در صنعت مخابرات و القا ی مفاهیم جدید در این زمینه اظهار داشت : بر این اساس به موازات توسعه در بخش های مختلف ( شبکه، آ ی تی …) نیازمند تحولات مدیریتی درتفکر و ایده به منظور خلق خدمت و ثروت هسیتم.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به ضرورت شناخت دانش و تجربیات بین المللی در صنعت مخابرات گفت: باید تجربیات بین المللی را با تجربیات داخلی بومی سازی کنیم برای اینکار از اساتید برجسته دانشگاه های داخل کشور و خارج کشور استفاده می شود تا با جاری سازی این دانش راهکارهای خوبی برای حل مسایل تمام حوزه  های شرکت اجرا شود.
 
وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یک طرح سرمایه گذاری در شرکت است نه هزینه تصریح کرد : انتخاب افراد برا ی این طرح  نیز از مجموعه مخابرات صورت گرفت زیرا انتخاب بهترین ها از مجموعه شرکت ، همدلی ، همراهی و و فاداری را به همراه خواهد داشت.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از برگزیدگان این دوره به عنوان سفیران برند شرکت مخابرات ایران یاد کرد وخاطر نشان ساخت: شما باید با تعهد به کار و وابستگی به برند شرکت ، خدمات و چهره ای جدید  از مخابرات به جامعه نشان دهید.
 
سراییان در پایان از منتخبان این طرح خواست ، استفاده از فراگیری این طرح را فرصت بدانند که نتیجه آن خدمت رسانی به مردم و فراهم کردن بستر اشتغال برای جوانان آینده جامعه است.
 
گفتنی است، در این مراسم که با حضور قنبری رییس هیات مدیره، سراییان مدیرعامل، وصلی و تراکمه اعضای هیات مدیره و معاونان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،عصر روز سه شنبه 3 مرداد در مرکز تلفن شهید فرد اسدی برگزار شد ، از تمامی مدیرانی که در اجرای این طرح یاری رساندن قدردانی کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.