رگولاتوری

August 9, 2017
10:58 چهارشنبه، 18ام مردادماه 1396
کد خبر: 84445

سازمان نظام صنفی رایانه ای از وزیر پیشنهادی ارتباطات حمایت کرد

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، حمایت کرد.
در بخشی از متن نامه حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، آمده است:
 
«در آستانه دولت دوازدهم و معرفی وزرای کابینه، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظار دارد آنچنان که شایسته است این حوزه موردتوجه و اهتمام رئیس‌جمهور قرار گیرد و اقدامات مفیدی که در دوره گذشته در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات (IT) به انجام رسیده است، در دولت دوازدهم نیز تداوم‌یافته و به توسعه فناوری ارتباطات (CT) نیز تسری یابد.
 
امید است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با رای اعتماد خود حمایت از حضور مهندس جهرمی را در مقام عالی وزارت، حمایت کنند. تا ایشان نیز شور و تکاپوی جوانی در کالبد وزارتخانه‌ای بدمد که حوزه فعالیت‌هایش صنعت رو به رشد و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز به پشتوانه ۱۵ هزار عضو فعال در سراسر میهن اسلامی‌مان، حمایت خود را از انتخاب مهندس محمدجواد آذری جهرمی به‌عنوان یک نیروی جوان و خلاق بر رأس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که بیش از هر نهاد و دستگاه دیگری به توان و خودباوری جوانان اتکا دارد، اعلام می‌کند. این در شرایطی است که، این سازمان اطمینان دارد رئیس جمهور در تلاش است بهترین تیم ممکن را برای اداره کشور در دولت دوازدهم برگزیند و سازمان و تمامی فعالان صنف فاوا اعلام آمادگی می‌کنند تا صمیمانه در کنار وزیر آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت توسعه و بالندگی این صنعت گام بردارند.
 
بخش خصوصی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی هرگونه فعالیت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خرد و کلان در این حوزه را دارد و انتظار داریم دولت و وزارت فاوا ضمن اعتماد به بخش خصوصی و واگذاری کار مردم به مردم و با اصلاح قوانین دست و پاگیر، مسیر را برای فعالان این عرصه هموار سازد.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، آماده است تا با به اشتراک گذاشتن دانش، تجربه و توان فنی تمامی اعضای خود همراه و همدل با وزیر جدید در راه رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه و ساماندهی و نظم‌بخشی کسب‌وکارهای حوزه فاوا قدم موثری بردارد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.