اپلیکیشن

تلفن همراه

September 6, 2017
10:19 چهارشنبه، 15ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84813

مشاهده استوری اینستاگرام در رایانه ممکن شد

اینستاگرام هم اکنون امکان مشاهده استوری را در مرورگرهای اینترنتی دسکتاپ بدون استفاده از اپلیکیشن نصب شده آن در موبایل برای کاربران فراهم آورده است.
 
طبق گزارشی از وب‌سایت پتاپیکسل، بطور معمول کاربران تنها می توانند با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرامی که در گوشی های هوشمند خود نصب کرده اند، استوری‌های اینستاگرام را مشاهده و یا بارگذاری کنند. اما هم اکنون اینستاگرام با هدف توسعه عملکرد نرم افزار و رضایت کاربران، به آنها این اجازه را می دهد تا با استفاده از مرورگرهای اینترنتی رایانه خود( دسکتاپ)مانند گوگل کروم نیز بتوانند استوری های دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنند.
 
در اصل با این امکان جدیدی که اینستاگرام برای کاربرانش فراهم آورده است، تفاوت میان اینستاگرام در موبایل و دسکتاپ بسیار ناچیز شده است به گونه ای که کاربران هر زمان که به گوشی هوشمند و نسخه موبایل این اپلیکیشن دسترسی نداشته باشند، می توانند براحتی از مرورگر اینترنتی یک رایانه شخصی به حساب کاربری خود دست یابند.
 
کاربران در مرورگرهای اینترنتی نظیر گوگل کروم دقیقا همانند نسخه موبایل این برنامه، می توانند در نوار بالای صفحه اصلی اینستاگرام ، استوری های دوستان و سایرین را مشاهده کنند و از آنجا که امکان لمس صفحه نمایش رایانه برای بسیاری از کاربران وجود ندارد، فلش های هایی برای چپ یا راست رفتن و مشاهده استوری های قبلی و جدیدتر وجود دارد.
 
 
به گفته مدیر عامل اینستاگرام، قابلیت استوری در این برنامه خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب ترین تجربه های کاربران در فضای مجازی شد. در حال حاضر روزانه بالغ بر 250 میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند. بنابر این امکان مشاهده استوری در مرورگرهای اینترنتی رایانه‌ها، خبر خوشی برای بسیاری از کاربران خواهد بود.
 
اینستاگرام همچنین خبر داد که بزودی امکان بارگذاری یا آپلود استوری از طریق مرورگرهای اینترنتی ( دسکتاپ) را محیا خواهد کرد.  
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.