رگولاتوری

September 20, 2017
9:41 چهارشنبه، 29ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84983

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به دریافت لوح و تندیس سازمان بهره ور شد

شرکت ارتباطات زیرساخت در «هشتمین دوره جایزه بهره وری 1404 ایران »موفق به دریافت لوح و تندیس  سازمان بهره ور  شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم  که با حضور فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت و جمع زیادی از مسئولان و مدیران سازمان های دولتی و بنگاه های اقتصادی برگزار شد، مجید خباز معاون توسعه مدیریت و منابع این شرکت لو ح تقدیر و تندیس «سازمان بهره ور»  را دریافت کرد.
 
در این مراسم فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت طی سخنانی اظهار داشت: من به نمایندگی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران و کارکنان این شرکت این اطمینان خاطر را می دهم که  با تلاش  و جدیت شبانه روزی به  دنبال کسب رضایت مردم  و استفاده کنندگان خدمات هستیم.
 
وی افزود: این شرکت با ارتقای کیفی خدمات به ویژه در ارتقای کیفیت خدمات  اینترنت به مشتریانش که از مهم ترین و فراگیر ترین سرویس های شرکت ارتباطات زیرساخت محسوب می شود  به جایگاهی مطلوب در کشور دست یافته است.
 
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت  با اشاره به کاهش تعرفه خدمات این شرکت از جمله اینترنت، دیتای کشور وشبکه انتقال  در سال گذشته افزود: ما در سال گذشته  هزینه های مردم را در تامین اینترنت کاهش دادیم، اما  با استقرار مدیریت بهره وری،  درآمد  و ارزش افزوده ما نسبت به سال  گذشته افزایش یافت.
 
معارفی با اعلام این مطلب که برای پنجمین سال پیاپی است که شرکت ارتباطات زیرساخت این جایزه را دریافت می کند ،تصریح کرد: این جایزه  نماد اراده و باور دستگاهی  است که تصمیم  می گیرد جایگاه خودش را ارتقا دهد.
 
وی   با اشاره به این نکته که  میزان رشد «ارزش افزوده »شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 94 نسبت به سال 93 برابر 65/56 درصد بوده است  افزود: رشد «ارزش افزوده» ناشی از رشد ارزش ستانده و کاهش هزینه های واسطه طی  این دوره است، که در همین مقطع  ارزش ستانده شرکت رشد 75/22 درصدی و هزینه های واسطه نیز  با کاهش 66/5 درصدی مواجه بوده است .
 
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: شاخص بهره وری نیروی کار نیز در شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 94 نسبت به سال 93 به میزان 25/62 درصد رشد داشته  و میزان بهره وری سرمایه نیز  در سال 94 نسبت به سال 93، بیش از 65 درصد رشد داشته  است.
 
معارفی در ادامه گفت: بهره وری کل عوامل تولید نیز در سال 94 نسبت به سال 93 بیش از 64 درصد رشد داشته است که این رشد نتیجه افزایش  ارزش افزوده و کاهش تعداد شاغلین وافزایش ارزش موجودی سرمایه است.
 
وی در پایان گفت: از آنجا که  در پایان برنامه ششم توسعه ،سهم بهره وری در رشد اقتصادی 35 درصد پیش بینی شده است، شرکت ارتباطات زیرساخت این رویکرد را در برنامه های خود مورد توجه قرار داده است.
 
هشتمین دوره جایزه «بهره وری 1404 ایران »با حضور بیش از 50سازمان و بنگاه اقتصادی در بیست و ششم  شهریور ماه در محل سالن همایش های صنایع هوایی برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.