رگولاتوری

September 20, 2017
14:47 چهارشنبه، 29ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84991

مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد

مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران به منظور تصویب صورت های مالی سال 1395 و بررسی عملکرد سازمان فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور ، سازمان اداری و استخدامی کشور ، سازمان هواپیمایی کشوری ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت راه و شهرسازی ، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و اعضای هیات عامل آن و نیز معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ، جلسه مجمع عمومی سازمان مذکور جهت تصویب صورت‌های مالی سال 1395 و عملکرد سازمان فناوری اطلاعات ایران تشکیل شد.
 
در این جلسه که به ریاست مهندس آذری جهرمی برگزار شد ، وی ضمن تاکید بر انجام ماموریت‌های تخصصی سازمان فناوری اطلاعات ایران ، تثبیت و افزایش درآمدهای پایدار این سازمان را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان فناوری اطلاعات به منظور تحقق اهداف محموله عنوان کرد.
 
رییس مجمع عمومی  ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در سازمان فناوری اطلاعات ایران ، بیان کرد : انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اقدامات مضاعف شبکه ملی اطلاعات و سایر طرح‌ها و پروژه‌های سازمان با سرعت بیشتری به نتیجه برسد .
 
وی با اشاره به مصوبات و بخشنامه‌های  مربوطه ، خواستار عملیاتی شدن بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و انجام حسابرسی عملیاتی نیز شد.
 
در پایان این جلسه ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از رییس و اعضای هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران ، از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارتخانه و دفتر نظارت ، ارزیابی برنامه‌ها و امور مجامع به عنوان برگزار کننده مجامع عمومی دستگاههای اجرایی تابعه قدردانی کرد.
 
بر اساس همین گزارش ، مجامع عمومی شرکت‌های ارتباطات زیرساخت ، ملی پست جمهوری اسلامی ایران و خدمات هوایی پیام و همچنین هیات امنای پژوهشگاه فضایی ایران نیز در ماه جاری تشکیل و صورت‌های مالی آنها مورد تصویب قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.