رگولاتوری

September 21, 2017
20:30 پنجشنبه، 30ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84998

سرائیان: شرکت مخابرات ایران به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل می شود

سرائیان در مراسم افتتاح پروژه ستاره دیجیتال : شرکت مخابرات ایران به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل می شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران گفت: همگام با موج چهارم حوزه اینترنت وفناوری شرکت مخابرات ایران نیز با افتتاح ستاره دیجیتال به یک شرکت هوشمند تبدیل می شود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران سرائیان ضمن اعلام مطلب فوق افزود: شرکت های بزرگ و استارتاپها در بخش صنایع هوشمند سرمایه گذاری عظیمی انجام داده اند به نحوی که پیشران های امواج دیجیتال و صنایع رباتیک روز به روز درحال گسترش و کاهش قیمت هستند .
 
وی جهان هوشمند را نتیجه موج چهارم دیجیتال دانست وگفت : دولت ، شرکتها وتکنولوژی های نوین تشکیل دهنده این جهان هوشمند هستند .
 
سرائیان افزود: فضای ارتباطی از یک فضای پسیو به یک فضای اکتیو در حال تبدیل است و شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به ره نگاشت تحول این سوال را مطرح کرده که چگونه فناوری های موج چهارم دیجیتال را در مسیر توسعه و تحول شرکت رهنمون سازد.
 
سرائیان یادآور شد علاوه بر شرکت پیشرو دیجیتال باید به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل شویم و این همان مسیر نهایی ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران است .
 
وی گفت بدین منظور یک کمپین آموزشی در شش ماه دوم سال 96 شکل می گیرد که موجب تحولی اساسی در حوزه یادگیری فراگیر شرکت خواهد شد.
 
سرائیان گفت: توسعه سرمایه انسانی زیر بنای موجهای دیجیتال هست که در نهایت تحقق شایسته سالاری، ایجادانگیزه و شناخت بهترین ها را به دنبال خواهد داشت.
 
گفتنی ست ستاره دیجیتال مجموعه ای از پروژه های سه ماهه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف مشخص کسب و کار است که بر اساس آن  تمام فعالیت های بخش های مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد. ستاره دیجیتال، یک  رویکرد جدید کاری است که محیط کاری جدیدی نیز ایجاد می کند.
 
بهره گیری از فناوری های نوین ، استفاده از بهترین تجربیات بین المللی ، بیشینه کردن روحیه کارتیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین المللی از جمله اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات  است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.