سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 24, 2017
11:19 یکشنبه، 2ام مهرماه 1396
کد خبر: 85034

گسترش مراکز خدمات پس از فروش هواوی در سراسر کشور

شرکت هواوی این افتخار را دارد که  به‌ منظور کاهش فاصله‌ی فیزیکی و زمانی با مشتریان، اقدام به راه‌اندازی مراکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور کرده و  تا به امروز 29 مرکز خدمات هواوی را به بهره‌برداری رسانده است. راهبرد شرکت هواوی در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغال‌زایی، آموزش و به‌روزرسانی مداوم دانش فنی نیروها است. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹٫۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام می‌دهد. گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت به طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راه‌اندازی تاکنون به‌طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌هزار نفر از مصرف‌کنندگان این برند خدمات ارائه کرده‌اند.
 
گسترش شبکه خدمات پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیک ‌ترین مرکز خدمات تخصصی هواوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، به‌عنوان دو استراتژی اصلی برند هواوی تعیین شده است و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی امکانات خود شرکت حامی را در رسیدن به این اهداف پشتیبانی کنیم.
 
شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش به‌طور تخصصی و متمرکز می‌پردازد تا عادلانه‌ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت از تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین‌المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان است.
 
بر طبق گفته آقای حمید شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هواوی ،شرکت «حامی» رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و تاکنون بالاتر از 100  مرکز جمع‌آوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیک ‌ترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل می‌کنند. حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود، با افتخار توانسته است سرویس QRS را که شامل سرویس و خدمات سریع و جزئی است، در مراکز جمع‌آوری محصول ارائه دهد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.