تلفن همراه

گوشی

October 2, 2017
6:13 دوشنبه، 10ام مهرماه 1396
کد خبر: 85168

ایسوس گوشی جدیدی با نمایشگر کشیده توسعه می‌دهد

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، شرکت ایسوس یک گوشی میان‌رده با طراحی کشیده و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد کرد.
 
طراحی گوشی‌های هوشمند در حال تغییر است و به‌زودی، نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۲ به ۱ جای مدل‌های استاندارد با ابعاد ۱۶:۹ را خواهند گرفت. این موضوع باعث می‌شود سازندگان، گوشی‌های هوشمند را با نمایشگری بزرگ‌تر و ابعادی مناسب ارائه دهند؛ شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ به سمت عرضه محصولاتی با نمایشگر کشیده قدم برداشت و پرچم‌داران ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی وی ۳۰ و حی ۶ نیز به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مجهز شده‌اند.
 
بااین‌حال، نمایشگرهای کشیده تنها به محصولات پرچم‌دار اختصاص ندارند و به‌عنوان مثال، میان‌رده جدید هواوی Maimang 6 که با نام Nova 2i در برخی از مناطق به فروش خواهد رسید، به نمایشگری با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مجهز شده است.
 
به نظر می‌رسد این روند مورد استقبال شرکت تایوانی ایسوس قرار گرفته است و به همین جهت، این سازنده مطرح تصمیم دارد گوشی هوشمند جدیدی با نمایشگر کشیده ارائه دهد؛ البته، ممکن است این مدل برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده باشد.
 
گوشی جدید ایسوس X018DC در وب‌سایت تنا رؤیت شده است و به نظر می‌رسد اولین گوشی ایسوس با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ خواهد بود. بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که گوشی جدید ایسوس به‌هیچ‌عنوان یک مدل پرچم‌دار با مشخصات قدرتمند نیست و برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که مایل به تجربه گوشی هوشمند میان‌رده‌ای با نمایشگر کشیده هستند؛ البته شاید ناچار باشید برخی از انتظارات خود را از این گوشی به‌عنوان یک میان‌رده کاهش دهید؛ زیرا ایسوس X018DC به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است.
 
تراشه هشت هسته‌ای نامشخص با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته‌ی پردازشی، قلب تپنده‌ی میان‌رده‌‌ی جدید شرکت ایسوس است و یک باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم را برای پردازنده و نمایشگر HD گوشی تأمین خواهد کرد.
 
با اینکه شاید گوشی جدید ایسوس در نگاه اول به لطف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن و نمایشگر کشیده محصول جذابی به نظر برسد؛ باید اشاره کرد که قابلیت‏‌های ایسوس X018DC تنها به این دو ویژگی محدود نشده است؛ زیرا این میان‌رده با دوربین دوگانه با دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر در لبه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد که ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری را امکان‌پذیر خواهد کرد.
 
ایسوس، گوشی میان‌رده جدید خود را در دو نسخه عرضه می‌کند؛ مدل پایه از ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه‌ دیگری از گوشی ایسوس X018DC با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد که قیمت بالاتری نسبت به مدل پایه دارد. محصول جدید ایسوس، ۱۶۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۸.۸ میلی‌متر است. 
 
شرکت ایسوس، گوشی جدیدش را در دو رنگ مشکی و طلایی صورتی عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست مدل میان‌رده ایسوس X018DC چه زمانی معرفی خواهد شد یا چه قیمتی دارد؛ بااین‌حال، با توجه به نمایشگر HD این مدل، انتظار داریم ایسوس X018DC قیمت کمی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.