تلفن همراه

گوشی

October 8, 2017
9:13 یکشنبه، 16ام مهرماه 1396
کد خبر: 85206

گلکسی S8 و نوت ۸ در نسخه‌ی Enterprise عرضه می‌شوند

سامسونگ گلکسی نوت ۸ درحال حاضر یکی از گران‌ترین تلفن‌های هوشمند لوکس اندرویدی در بازار جهانی است. در کنار این پرچم‌دار، گلکسی S8 و S8 پلاس هم توانسته‌اند به لطف طراحی نوآورانه و قدرت بالا نظر بسیاری از مشتریان را جلب کنند. حالا سامسونگ دست به اقدام جدیدی زده و این تلفن‌های هوشمند را در نسخه‌ی Enterprise عرضه می‌کند.
 
درحقیقت مدل Enterprise این گوشی‌ها مشخصات یکسانی با مدل‌های استاندارد دارند. درعوض سامسونگ در این نسخه امتیازاتی را برای مشتریان درنظر گرفته است. از ویژگی‌های مهم این گوشی، سیستم به‌روزرسانی نرم‌افزار آن‌هاست. به این صورت که این گوشی‌ها  برای ۳ سال قابلیت دریافت آپدیت OTA را دارند. سامسونگ هم‌چنین درنظر دارد به مدت ۳ سال ماهانه پچ‌های امنیتی برای نسخه Enterprise عرضه کند. گارانتی این نسخه هم از ۲ سال به ۳ سال رسیده تا خیال مشتریان از هر بابت راحت باشد.
 
درحال حاضر نسخه‌ی Enterprise گلکسی S8 و نوت ۸ فقط در بازار کشور آلمان به فروش می‌رود. انتظار می‌رود که این نسخه به زودی در بازار دیگر کشورهای اروپا هم عرضه شود. درنظر داشته باشید که نسخه بازار اروپای این گوشی‌ها بجای Snapdragon 835 SoC به Exynos 8895 SoC مجهز شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.