تلفن همراه

گوشی

November 1, 2017
20:51 چهارشنبه، 10ام آبانماه 1396
کد خبر: 85506

HUAWEI Mate 10 و Mate 10 Pro: مرزهای طراحی گوشی های هوشمند را به جلو می‌برد

Mate 10 یک گوشی نوآورانه با طراحی لوکس برای ایجاد تفاوت در دنیای تلفن‌های هوشمند است. زمانی که در تمامی محافل گفته می‌شود طرح‌های گوشی‌های هوشمند بیش‌ازحد مشابه یا بسیار ساده هستند، این هواوی است که همچنان به ایجاد طرح‌های لوکس پرداخته و با استفاده از مهارت‌های دقیق خود و کاوش در مواد جدید، مرزهای طراحی را جابه‌جا  می‌کند.
 
در سال جاری، هواوی طراحی بسیار شگفت‌انگیزی را با رونمایی از  HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro ارائه داد که دارای چند مشخصه بسیار مهم است. صفحه‌نمایشی بزرگتر، حاشیه‌های کم و نازک‌تر و صد البته ارگونومی کاملا به روز از جمله مولفه‌های اصلی آن است.
 
بدن شیشه‌ای 3D با یک صفحه‌نمایش خیره‌کننده
HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro معرف یک بدنه لوکس شیشه‌ای به‌صورت سه بعدی است که در کنار زیبایی بخشیدن به دستگاه، منحنی خاصی را برای القا احساس بهتر به کاربر ایجاد کرده است. در این دو دستگاه از صفحه‌نمایش FullView Display استفاده‌شده تا به عدد بسیار خوبی درزمینه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه دست پیدا شود. HUAWEI Mate 10 دارای صفحه‌نمایش 5.9 اینچی 2K، از نوع LCD با نسبت ۱۶ به ۹ با پشتیبانی از  HDR10 است درحالی‌که HUAWEI Mate 10 Pro دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED و نسبت تصویر 18: 9 است.
 
همان‌طوری که اشاره شد هر دو دستگاه دارای حاشیه‌های بسیارکمی در کناره دستگاه هستند. این کاهش حاشیه باعث شده است که کارایی دستگاه برای کاربر به‌مراتب افزایش یابد. ازنظر عددی شاهد رشد ۱۸ درصدی برای HUAWEI Mate 10 و ۱۶ درصدی برای  HUAWEI Mate 10 Pro از نظر ارتباط موثر کاربر با دستگاه هستیم.
 
طراحی لوکس با استفاده از تکنیک دقیق هواوی
برای پیاده‌سازی یک طراحی بی‌عیب و نقص، Huawei از فناوری‌های بسیار جدیدی استفاده کرده است تا هر کاربر لذت کاملی از حمل دستگاه داشته باشد. هر دو گوشی هوشمند از شیشه محافظ سه بعدی بهره برده‌اند تا با درآمیخته شدن در کنار فلز، جلوه‌ای تازه را به دستگاه هدیه ببخشند بدین شکل شاهد دستگاهی هستیم که توانسته است از جهت‌های مختلف و از زاویه‌های مختلف دستگاه شکوهی بی‌نظیر را به ما ارائه دهد. بد نیست اشاره‌کنیم که در پشت دستگاه  و در قسمت مخصوص دوربین دوگانه شاهد استفاده از قابلیتی هستیم تحت عنوان "باند بازتابنده“ تا وجود و جلوه استفاده از دوربین دوگانه چند برابر شود.
 
 
رنگ‌های ظریف که برای مشتریان خاص!
HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro در یک پالت رنگ بسیار ظریف و خاص قرار می‌گیرند که می‌تواند مشتریان با تمامی سلایق را موردتوجه قرار دهد. HUAWEI Mate 10 در Black، Mocha Brown و Champagne Gold در دسترس است، درحالی‌که HUAWEI Mate 10 Pro در Midnight Blue، Mocha Brown و Titanium Gray در دسترس خواهد بود.
لازم به ذکر است که HUAWEI Mate 10 Pro دارای گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.