گجت

November 14, 2017
12:19 سه شنبه، 23ام آبانماه 1396
کد خبر: 85733

دوربین ناین بات پلاس شیائومی با تثبیت کننده مکانیکی تصویر سه محوره معرفی شد

شیائومی در کنفرانس سالانه در سال ۲۰۱۷، در ماه ژوئن ناین بات پلاس را به طور رسمی رونمایی کرد. علاوه بر ارتقاء عملکرد کامل خود، ناین بات پلاس از دوربین “Xiaomi gimbal” پشتیبانی می کند. امروز، شیائومی در نهایت دوربین gimbal خود را با قیمت ۱۴۹۹ یوان (۲۲۶ دلار) به بازار عرضه کرد و در تاریخ ۱۱ نوامبر رسما به فروش خواهد رسید.
 
 
به گزارش شیاومی شاپ، دوربین gimbal شیائومی دارای سنسور Exmor R سونی، پیکسل های موثر ۱۶ مگاپیکسلی، زاویه دید ۱۰۴ درجه ای، پشتیبانی از ضبط FHD 1080P است علاوه بر این، برای دستیابی به بالاترین حرکت آهسته با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه و میزان تاخیر در عکس برداری ۱۰۸۰P 0.1S-5s، دوربین gimbal شیائومی مناسب است. همچنین شما می توانید دوربین را به صورت جهت دار قفل کرده، به راحتی از اطراف عکسبرداری کنید.
 
 
دوربین gimbal شیائومی بسیار سبک، با اندازه ای کوچک، با استفاده از سه محور مکانیکی تثبیت کننده تصویر طراحی شده است، به همراه یک درایو موتور بدون برس سه محوره که می تواند با ± ۰٫۰۲ درجه دقت به طور اتوماتیک ردیابی کند و برای عکس برداری پایدار، لرزش تصویر هنگام حرکت را کاهش می دهد، ویدئو شات نیز در جاهای پر دست انداز می تواند پایدار باشد.
 
 
دوربین gimbal شیائومی را می توان با توجه به نیاز، در زوایای مختلف (۰ °، ۹۰ °، ۱۸۰ °، ۲۷۰ °) نصب کرد. این دوربین دارای چهار حالت اصلی عکس برداری برای عکسبرداری از اطراف، عکسبرداری از مدار جانبی، عکسبرداری پشتی و دیگر زوایای مورد نیاز برای عکس برداری می باشد.
 
 
دوربین gimbal شیائومی از تابع انتقال تصویر در زمان واقعی به تلفن همراه پشتیبانی می کند، شما می توانید عکس ها و فیلم ها را در لحظه از طریق برنامه تلفن همراه مشاهده کنید، شما همچنین می توانید کلیدی را برای اشتراک یک ویدیو کوچک ۱۰ ثانیه ای در پلت فرم اجتماعی، بفشارید. برای نگه داری از دوربین، هنگامی که در حال استفاده نیست، می توانید آن را در فضای ذخیره سازی محفظه ناین بات پلاس قرار دهید.
 
 
این دوربین فقط کارت TF می خورد، با وصل شدن بر روی ناین بات پلاس می تواند شروع به عکس برداری کند. عکس برداری مداوم تا ۵ ساعت را با انواع حالت های دوربین و عکس برداری ادامه می دهد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.