تلفن همراه

گوشی

November 20, 2017
22:39 دوشنبه، 29ام آبانماه 1396
کد خبر: 85850

آیفون X تقلبی وارد بازار ایران شد

نسخه تقلبی آیفون X، گوشی پرچمدار شرکت اپل، با قیمتی ارزان وارد بازار ایران شده است.
 
نسخه طرح اصلی گوشی جدید، پرچمدار و گران قیمت شرکت اپل یعنی آیفون 10 که با نام آیفون X شناخته می‌شود، در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت 550 هزار تومان بدون گارانتی با هفت روز مهلت تست به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده است و هم اکنون در بازار علاالدین تهران به صورت انبوه در حال فروش است. این در حالی است که آیفون X با ظرفیت 64 گیگابایت حافظه داخلی 5 میلیون و 800 هزار تومان و آیفون X با ظرفیت 256 گیگابایت 7 میلیون و 550 هزار تومان همراه با گارانتی قیمت دارد.
 
از جمله مشخصات سخت افزاری نسخه طرح اصلی آیفون X که وارد بازار ایران شده است، باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6580 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.8 اینچی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو  اشاره داشت.
 
گفتنی است آیفون X طرح اصلی دارای بدنه‌ای از جنس شیشه است و به لحاظ ظاهری با نسخه اصلی شباهت‌های زیادی دارد که باعث شده تا نسخه تقلبی آیفون X در بازار ایران با استقبال زیادی روبرو شود و بسیاری از کاربران با توجه به قیمت بالای آیفون X اقدام به خرید نسخه تقلبی آن بکنند. 
 
لازم به ذکر است که با توجه به اجرای طرح رجیستری موبایل و اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر قاچاق بودن محموله اولیه موبایل آیفون X در بازار ایران و قرار گرفتن این گوشی در لیست موبایل‌های ممنوعه که فاقد گارانتی بودند، حال معلوم نیست که آینده گوشی‌های طرح اصلی آیفون X  با توجه به ورود قاچاق به کشور در بازار ایران چگونه خواهد بود و آیا این گوشی‌ها در لیست ممنوعه قرار می‌گیرند یا همچنان می‌توانند به راحتی به فروش بروند.
 
در ادامه تصاویری از نسخه طرح اصلی گوشی آیفون X را مشاهده می‌کنید:‌
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.