تلفن همراه

گوشی

November 22, 2017
21:39 چهارشنبه، 1ام آذرماه 1396
کد خبر: 85889

خدمات VIP هواوی برای گوشی های Mate 10 و Mate 10 Pro

 
خدمات پس از فروش برای شرکت های عرضه کننده گوشی های هوشمند و مشتریان آنها به خصوص برای مدل های پرچم دار که قیمت بالاتری دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. هواوی همواره با اشراف به این اصل تلاش کرده برای گوشی های خاص و پرچم دار خود علاوه بر خدمات رایج، خدمات VIP که سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار است را به کاربران ارائه کند تا رضایت حداکثری آنها با ارائه این خدمات ویژه تامین گردد. 
 
در همین راستا HUAWEI که اخیراً گوشی های سری Mate 10 در مدل های Mate 10 و Mate 10 Pro به بازار ایران عرضه کرده است، برای خدمات پس از فروش این گوشی های پرچم دار، علاوه بر گارانتی رایج گوشی های هواوی، طرح ویژه ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 
 
این طرح ویژه خدماتی شامل تعویض رایگان صفحه نمایش Mate 10 و Mate 10 Pro در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بر اثر سقوط ، ضربه و هر آسیب فیزیکی می باشد. در شرایط عادی ، در صورتیکه صفحه نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب دیدگی شود ، این سرویس به او این امکان را می دهد که یکبار صفحه نمایش گوشی او بصورت رایگان تعویض و یا شود. 
 
گفتنی است این خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی  فقط برای یکبار قابل ارائه می باشد. در صورتیکه صفحه نمایش Mate 10 و Mate 10 Pro در طول مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی دچار آسیب دیدگی شود ، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هواوی به شماره 42000 – 021 در خواست کاربران را ثبت نموده و هماهنگی های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل و یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد. 
 
لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای حتی برای ارسال و دریافت گوشی معیوب نمی باشد. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه سرویس های مراکز خدمات هواوی از قطعات اصلی و اورجینال هواوی استفاده خواهد شد. 
 
جهت برخورداری و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفاً با مرکز تماس هواوی به شماره 42000 – 021 تماس حاصل فرمایید. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.